וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל איט בייבי

אמילי גרינצווייג

9.10.2011 / 15:21

מוסף הארץ יתנצל בפני הבימאית ציפי ביידר, על כך שבכתבה על סרטה היא הוזכרה כיוצרת ציפי ברנד, כולל איזכור לסרט "גוגל בייבי". על חודם של ר' ו-נ'

עיתון הארץ יפרסם ביום שישי הקרוב התנצלות בפני הבימאית ומנהלת המחלקה התיעודית של ערוץ 10 ציפי ביידר. העיתון פירסם ביום שישי האחרון במוסף השבועי כתבה על סרטה של ביידר "בנהלל לא בוכים". לאורך כל הכתבה, שכללה גם ראיון עם ביידר, מתייחס אליה העיתונאי קובי בן שמחון כאל ציפי ברנד, יוצרת דוקומנטרית אחרת לגמרי. השם ציפי ברנד מופיע לאורך כל הכתבה ובמהלכה מופיע אף איזכור לזכייתה של ברנד בפרס האמי הבינלאומי עבור סרטה "גוגל בייבי", כל זאת כאשר מדובר כידוע בבימאית אחרת בעלת שם דומה, אבל שונה.

זו ההתנצלות השניה שמוסף הארץ מפרסם בתוך כחודש. לאחרונה פירסם העיתון הודעת הבהרה בעקבות טור "המדד" אותו כתב אורי תובל, מי שהיה עד לאחרונה סגן עורך המוסף. תובל השווה בין מרגלית צנעני, הנאשמת בסחיטה באיומים, ובין בעלת טדי הפקות, טמירה ירדני, המפיקה את "כוכב נולד". בטקסט נרשמו מספר טעיות ביניהן העובדה שישראל היום מעניק חסות לתכנית "כוכב נולד" (שעה שהעיתון העניק חסות ל"האח הגדול) וכן נטען כי המשתתפים בתכנית לא מקבלים תשלום (שעה שהם כן). בעקבות הטור פנו גורמים בזכיינית לעיתון והתרעמו על ההשוואה וכן על הטעויות. בעקבות הדברים הוחלט על סיום תפקידו של אורי תובל כסגן עורך המוסף.

מייקי דגן, עורך מוסף הארץ אמר בתגובה לטעויות המופיעות בכתבה על הסרט "בנהלל לא בוכים": “זו אכן טעות מצערת. היא תוקנה באינטרנט מיידית ותתוקן במוסף הבא". לגבי סיום עבודתו של תובל סירבו להתייחס בעיתון.

אורי תובל סירב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully