וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר נתניהו בדרך לגל"צ?

וואלה! סלבס

28.1.2013 / 11:41

בנו הצעיר של ראש הממשלה נתניהו עבר בימים האחרונים מיונים לאשכול תקשורת, שכוללים את גלי צה"ל, עיתון במחנה ודובר צה"ל, במטרה לשרת שם וואלה! סלבס מאזינה היטב

נראה שתקופה טובה עוברת על משפחת נתניהו: אחרי שמפלגתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סחפה את העם שוב בבחירות האחרונות - עכשיו זה תורו של הילד הצעיר במשפחה להביא קצת נחת להורים.

על פי גורמים בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, אבנר נתניהו, ששמו עלה לכותרות בשנים האחרונות בעיקר בשל זכיותיו בחידון התנ"ך, קיבל זימון למיונים עבור "אשכול תקשורת", שכוללים בתוכם את תחנת הרדיו, עיתון במחנה ולשכת דובר צה"ל. נתניהו, כך נמסר על פי הגורמים, עבר מיונים ראשונים ועדיין לא ברור אם ישובץ באחד מהגופים.

שרה ואבנר נתניהו. AP
מי ילד מוכשר של אמא? שרה ואבנר נתניהו/AP

"הוא הגיע למיונים, ועדיין לא ברור אם הוא עבר את כל השלבים או לא", סיפר הגורם לוואלה! סלבס, "אבל כמו שזה נראה, אין ספק שהוא יהיה בתחנה". האם מדובר בכתב חרוץ חדש או דווקא בעורך על חובש כיפה?

כזכור, גם אחיו הבכור של אבנר, יאיר נתניהו, שובץ במהלך שירותו הצבאי בתפקיד שהוא לא קרבי - לשכת דובר צה"ל. יש לקוות שהשירות של אבנר יעבור ללא דרמות, כמו של יאיר שבמהלך השירות החליט לעזוב את משרדו ונשפט ל-21 ימי ריתוק.

מקורבים למשפחת נתניהו מסרו כי "אבנר מוזמן למיונים ליחידות רבות. הוא התייצב למיונים לאשכול התקשורת, אך ככל הנראה אינו מעוניין לשרת באף אחת מיחידות האשכול".


וואלה! סלבס ניסתה להתקבל בעבר לגל"צ, אבל הסבירו לה שהיא לא מספיק פוטוגנית. כן, גם לרדיו.


על המסך: הרומן החדש של עוז זהבי ונינט טייב

הרווקה אפרת גוש חוגגת עם ”דה וויס”

מתאים לו רדיו? רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully