וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרא. תבין.

24.8.2014 / 10:58

מנהל האקטואליה של רשת לשעבר, שי גולדן, מפגין חוסר בקיאות בענייני אקטואליה: על תמונה של הילד דניאל טרגרמן שהעלה מני אבירם כהספד, הוא הגיב והחמיא לו על כמה שהבן שלו גדל. וואלה! ברנז'ה עם הרסיסים

מה יכול לקרות כשמגיבים לפי שקוראים עד הסוף? לפעמים קורות פדיחות. למשל כמו זו שקרתה אתמול (שבת) למנהל האקטואליה לשעבר של רשת שי גולדן שרצה לומר דברי חנופה נעימים למנהל התכניות של "קסטינה" מני אבירם, ומבלי לשים לב בלבל בין בנו של אבירם לבין הילד דניאל טרגרמן שנהרג שלשום מפגיעת פצמ"ר בעוטף עזה.

אבירם העלה לאינסטגרם תמונה של טרגרמן וספד לו. "קשה להסתכל על דניאל טרגרמן, שנראה כמו הילד הכי חמוד בעולם, ולא לחשוב על הבן שלך", כתב. "אבל דניאל כבר לא יזכה ללכת לבית הספר, לא יזכה להתאהב, לא יזכה להיות מגניב".

גולדן, ככל הנראה, לא זיהה את התמונה (שפורסמה בהרחבה בכלי התקשורת) ולא טרח לקרוא את הטקסט של אבירם בטרם הגיב, אחרת איך ניתן להסביר את התגובה: "הוא גדל שזה מדהים, והוא דומה לעינת. למזלו". התגובה נמחקה מהפוסט, השם יקום דמה, אבל כאן היא תישאר לעד:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למזלו. הקומנט המקורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שי גולדן מסר בתגובה: "בהחלט אייטם ראוי מאד, על אדם שנכנס לעמוד אינסטה של חבר - חנופה לחבר ותיק? אבחנה מדויקת - מתבלבל בין דניאל ז?ל לבין בנו (מה לעשות, יש ביניהם דמיון) וזוכה לסיבוב על התחת שלו. לא משנה העובדה שהתגובה הוסרה אחרי עשר דקות. זה האייטם וזה האתר שמפרסם אותו. חבל רק שלטובת אייטם ניגוח אישי משתמשים גם בדניאל ז?ל וגם בילד אחר יבדל?א. אבל בעצם, הידיעה הזאת מעידה המון על מי שפרסם אותה, על מניעיו ועל הדרך בה הוא עושה שימוש בכלי תקשורת שבידיו, מאשר עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully