וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולו-פטמה: צחי כהן מאיים לתבוע דיבה את אורי קציר בגלל סטטוס בפייסבוק

7.10.2014 / 11:52

העיתונאי והדובר לשעבר אורי קציר פרסם בפייסבוק פוסט בעניין "פרשת פאטמה", הראיון המפוברק בידיעות אחרונות, ולעג לצחי כהן תוך שהוא טוען שלא הגיע להופעה של האישה. האיום בתביעה לא איחר לבוא

אורי קציר. Ranbar, ויקיפדיה, אתר רשמי
"לא יכול לגלות אהדה לחוסר מקצועיות שכזה". אורי קציר/אתר רשמי, Ranbar, ויקיפדיה

פוסט של הדובר והעיתונאי לשעבר אורי קציר בגנות העיתונאי צחי כהן, עלול לעלות לו בתביעת דיבה: לוואלה! ברנז'ה נודע כי פוסט שכתב בפייסבוק ובו טען כי כהן מעולם לא הגיע להופעה של הסטנדאפיסטית פאטמה עליה כתב למוסף "7 ימים", גרר איום בתביעה מצד כהן שטוען כי הדברים אינם אמת - וכי כן נכח בהופעה של האישה. קציר סרב הבוקר להתייחס לדברים.

"אני לא יכול לגלות אהדה לחוסר מקצועיות שכזה, כפי שבא לידי ביטוי במתיחות הללו", כתב קציר. "אני לא יכול להגן על עיתונאי שכותב על סטנדאפיסטית בדואית ואפילו לא מנסה להגיע להופעה שלה, לבני שבטה, אל הקהילה ממנה יצאה לכאורה (כפר בלתי מוכר). זה לא רציני, זה מחופף וזה נראה כמו עצלנות נטו. הלוואי שמושיק יזכה כאן", אמר, בהתכוון לסכסוך בין כהן למושיק טימור. כהן, מצידו, טוען כי כן ביקר בהופעה של האישה, ולכן מדובר בהוצאת דיבתו על ידי קציר.

כזכור, ידיעות אחרונות פרסם התנצלות בפני קוראיו על המקרה בו פורסמה הכתבה המפוברקת. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, צחי כהן פוטר מהעיתון, וננקטו צעדים גם כנגד העורכים שתחת ידיהם פורסמה הכתבה. הסכסוך המשפטי בין מושיק טימור שתיווך בין צחי לסטנאפיסטית - נמצא בימים אלה בעיצומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully