וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר לא יחזור

לי-אור אברבך

18.12.2005 / 13:34

גורמים בידיעות: נסתם הגולל על המאמצים להחזיר את עורך '7 ימים' לתפקידו. תחושות קשות לאחר הופעת אלי לנדאו ב'פגוש את העיתונות'

ניר בכר, עורך 7 ימים שפוטר בשבוע שעבר מתפקידו על ידי רפי גינת, לא יחזור לתפקידו - כך נמסר מגורמים בכירים בידיעות אחרונות לוואלה! ברנז'ה.

בסוף השבוע האחרון נערכו פגישות של ארבעת סגניו של בכר - איתי כ"ץ (שמונה גם לממלא מקומו הזמני), רענן שקד, עינת פישביין ושגיא גרין - עם בכירי העיתון, ביניהם גינת וכנראה גם המו"ל נוני מוזס (אם כי הצדדים אינם מאשרים זאת), שנועדו לנסות ולבדוק מצב בו יוחזר בכר לתפקיד.

עם זאת, כאמור, מאמצים אלו עלו עד כה בתוהו וכנראה נסתם הגולל על סיכוייו של בכר לשוב לתפקיד. כעת נערכים בין המו"ל לעורך הראשי דיונים הנוגעים למציאת מחליף לבכר. בשלב זה, לא משתפים השניים את הסגנים בדברים (אף שחלקם נחשבים מועמדים בעצמם להחליפו). בכר עצמו מסרב בימים האחרונים בתוקף לשוחח עם התקשורת, וכנראה שטרם החליט לאן מועדות פניו, והאם יישאר בעיתון במידה ויוצע לו תפקיד אחר.

אלי לנדאו מדבר

יום לאחר הופעתו של יו"ר חברת החשמל לשעבר, אלי לנדאו ב'פגוש את העיתונות', בה רמז כי אכן לפיטוריו של בכר יש קשר ישיר לפרסום כתבת התחקיר עליו ב'7 ימים', התחושות במסדרונות ידיעות אחרונות קשות. אחד מבכירי המערכת אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה, כי "הדברים מדברים בעד עצמם".

תגובת העיתון לידיעה לא נמסרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully