וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז דורש פיצוי של מיליון ש' מידיעות

לי-אור אברבך

8.3.2006 / 15:17

הבדרן מתריע כי יתבע את העיתון והכתבים דודי ניסים ובוקי נאה. זאת, בשל ידיעה שפורסמה בעיתון לפיה קיבל פטור לא חוקי מנהיגה מונעת

דודו טופז הגיש באמצעות עורך דינו, גדעון פישר, התראה לידיעות אחרונות ולכתבים בוקי נאה ודודי ניסים לפני ארכאה משפטית בה הוא דורש לשלם לו פיצוי של מיליון שקלים בגין לשון הרע.

טופז מתייחס לכתבה שפורסמה בידיעות אחרונות ב-16 בפברואר, תחת הכותרת "ביקשתי פטור מקורס נהיגה כי אני סלבריטי" ועסקה בהשתמטותו לכאורה של טופז מביצוע קורס נהיגה מונעת.

"כתבה זו, לרבות הכותרת, אשר נחזית להיות ציטוט מפי מרשנו, רצופה אי דיוקים ומצגי שווא, ומהווה הוצאת לשון הרע", כותב עו"ד פישר, "מרשנו הוצג כאדם המנצל את היותו מוכר בקרב הציבור על מנת להשיג לעצמו פטורים בניגוד לדין. דברים אלו הינם חסרי כל שחר ובסיס עובדתי".

"מרשנו מוצג כמי "שכיכב" בפרשה של 'לימודים פיקטיביים' שכן היה בין הנחקרים 'הראשונים' בפרשה. לא זו אף זו, תמונתו של מר טופז הוצגה באופן מוגדל במרכז הכתבה, ומתחתיה נכתב 'שוחרר ללא ערבות', כאילו חלילה היה עצור. יתרה מכך, מרשנו הוצג כמי שמנסה להתחמק ממתן תגובה עניינית בטוענה, שלא ניתן היה להשיג את תגובתו לאירועים המפורטים בכתבה", נכתב בהתרעה.

"כתבה מגמתית"

מהמכתב עולה, כי בניגוד לאמור בכתבה, זומן טופז מספר פעמים לעבור קורס נהיגה מונעת ואף עבר שניים מהם. "כאשר זומן מר טופז לקורס נוסף, הציע מר חנוך כרמון למרשנו ללמוד את חומר הקורס באופן עצמאי, ולגשת למבחן, כמו יתר המשתתפים", נכתב. לדברי פישר מעולם לא הציג עצמו טופז כ"סלבריטי". בהמשך, על פי הכתוב, עבר את המבחן טופז בחדר נפרד מהמשתתפים האחרים בקורס הנהיגה.

"הכתבה כולה מציגה את הדברים באופן מגמתי, תוך הסטת אור הזרקורים כלפי מר טופז, בכוונה תחילה, על מנת ליצור "עניין" בקרב קוראי העיתון", נכתב.

לדברי טופז, המשפט "את תגובתו של דודו טופז לא ניתן היה להשיג", שנכתב בידיעה, אינו נכון. "לא נעשתה כל פניה מטעם העיתון אליו בקשר לכתבה על כל ההאשמות שבה (בניגוד לכל כלל התנהגות עיתונאית אלמנטרי)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully