וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית כפיר הודחה מהגשת תוכניתה בגל"צ

אתי שכטמן

23.8.2006 / 0:57

השדרנית הוותיקה, שהביעה צער על הרג ילדים בלבנון, לא תחזור לשדר את תוכניתה "יוצאים לאור" בגל"צ

רונית כפיר, שהושעתה מהגשת תכניתה "יוצאים לאור" בגלי-צה"ל, בעקבות דברים שאמרה למחרת הפגזת צה"ל בכפר קנא, תפסיק להגיש את תכניתה בתחנה הצבאית.

כפיר התייחסה לביטוי "בנק מטרות" ואמרה בשידור: "זה נשמע כל-כך בנקאי או כלכלי – בנק מטרות – כאילו שאין בבנק המטרות ילדים בני שלוש". בעקבות תלונה של מאזין לבכיר בצה"ל הושעתה כפיר משידור ומאז מגישים את התכנית "יוצאים לאור" ליעד מודריק ועודד לוינסון שימשיכו למלא את מקומה.

מגלי צה"ל נמסר: "ביום ה' 17.8.06 קיים מפקד גלי צה"ל, אל"מ אבי בניהו, תהליך בירור עם השדרנית רונית כפיר בעניין התבטאות חמורה שהשמיעה בתוכנית הבוקר בהגשתה, במהלך ימי הלחימה. בבירור השתתפו ראש מחלקת החדשות הנכנסת, גלית אלטשטיין וקצינת הארגון של התחנה, טינה מלמד".

"מפקד התחנה הבהיר כי להתבטאות, שבינה לבין חופש הביטוי אין דבר, קדמו בחודשים האחרונים שורת התבטאויות נוספות, עליהן הוער לרונית בכתב ובעל-פה, ע"י ראש מחלקת חדשות וע"י מפקד התחנה לסירוגין".

"במהלך הפגישה, רונית הביעה צערה על ההתבטאויות ואמרה כי לא התכוונה לומר אותן. בתום התהליך, שהחל בבדיקה של רמ"ח החדשות, ובשיחת בירור ונמשך ב- 17.8.06, החליט מפקד גלי צה"ל כי רונית כפיר תועבר מתפקידה כמגישת תוכנית הבוקר של מחלקת החדשות בגלי צה"ל, וכי תושעה מכל הגשה שהיא בשלושת החודשים הקרובים".

מפקד גלי צה"ל, אל"מ אבי בניהו, אומר כי: "רונית כפיר הינה שדרנית וותיקה ובעלת ניסיון והייתה צריכה להימנע מאמירות חסרות ביסוס וחסרות צדק". בניהו הוסיף כי כל כלי תקשורת לא היה עובר לסדר היום נוכח אמירות שכאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully