וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את דודו כהן

וואלה! ברנז'ה

19.4.2010 / 12:50

דודו כהן, עורך, עיתונאי ומגיש טלוויזיה, 30

מה בעצם אני עושה? המון דברים שנראים מנוגדים לכאורה, אבל כל אחד מהם מעניין ומאתגר אותי מכיוון שונה: מבקר מוזיקה ישראלית ב"רייטינג", מגיש את התוכנית "מקום לשאלה" בערוץ הידברות (97) ועורך את המגזין האלקטרוני שלהם, כתב מגזין ב"מקור ראשון", בעל טור ב-mako ועורך תוכן בחברת Feelternet. בימים אלה אני גם מקים ועורך את הוצאת הספרים של הידברות. אבל עזבו אתכם מעבודה, הכי חשוב זה שאני נשוי לאסתר המקסימה ואב לשלושה זאטוטים, שניים מהם תאומים.

השכלה: תכף אסיים את התואר הראשון שלי (מדעי החברה והרוח) באוניברסיטה הפתוחה. חוצמזה דבורית שרגל הייתה עורכת שלי ב"רייטינג", זה נחשב?

תפקידים קודמים: התחלתי ככתב תרבות ובהמשך כעורך המקומון "מידע 8" בקריית שמונה ואצבע הגליל. תפקידים נוספים בדרך היו כתב ובעל טור ב"תרבות מעריב", ועורך המגזין האלקטרוני של סלקום.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? אם נחזור ממש אחורה, זו למעשה אמא שלי, שהחדירה בי את אהבת הקריאה כבר מגיל צעיר. אבל ברמה הכתיבה המקומית ב"מידע 8" היו אלה בעלי המקומון, זיו ורענן אלוני. ברמה הארצית היה זה יובל נתן, עורך ומייסד "רייטינג", שבמשך תקופה קיבל מעטפות מסתוריות מאיזה בחור מקריית שמונה, עם טור מוזיקה וטלוויזיה שכתב באיזה מקומון. אנשים נוספים שפתחו לי דלתות באפיקים שונים הם שי גולדן (למעריב), אור ארנסט (לפילטרנט) וכמובן הרב זמיר כהן, שלפני מספר חודשים הציע לי להגיש איתו תוכנית שבועית בערוץ הידברות.

איפה אתה בעוד חמש שנים? ההתחזקות הרוחנית שלי הביאה אותי בשנים האחרונות למקומות עבודה שקשורים ליהדות. אז אני מניח שהמגמה תימשך, אבל ללא שינוי חיצוני במראה ובלבוש.

פרגן למתחרים: מול כתבי מוזיקה אחרים, אני מעריך מאוד את אבי שושן, אמיר עמרמי, סנונית ליס, תימורה לסינגר וישי ויסמן. חלקם גם חברים, למרות שמדובר בסאקרים של מוזיקה מזרחית.

מה אוכל לצהריים? אני עובד מהבית, ורק פעם בשבועיים בממוצע נוסע לתל אביב, לראיונות, צילומים, ישיבות וכו', כך שרוב הזמן אני מתענג על הארוחות המושקעות של אשתי אסתר. בסוף נפתח כאן מסעדה.




(צילום: יח"צ)


------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דודו כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully