וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את נמרוד דוויק

6.8.2012 / 10:22

מנכ"ל שותף בדייס מרקטינג, משרד לשיווק ניו מדיה ויחסי ציבור (צילום: בן קלמר)

גיל: 31

מה בעצם אני עושה? דייס מרקטינג עוסקת בשיווק במדיות חדשות של מותגים, אמנים ותנועות חברתיות. זה אומר שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו פתרון מלא לנוכחות שלהם במדיה חדשה, לאופן בו הם מספרים את הסיפור שלהם ולקשר שהם מקיימים עם קהל הצרכנים והמעריצים שלהם. העבודה שלנו כוללת תוכן, קריאייטיב, שירותי סטודיו, תכנות ועיצוב לצד תכנון אסטרטגי וניהול קהילות. המשרד עוסק גם במתן שירותי יחסי ציבור בתחום התרבות והאופנה. ליווינו מוזיקאים ומפיקים רבים בהליך יציאת האלבום, שירים לרדיו, הפקות חו"ל וכן הלאה, בנוסף אנו מלווים את הטי-מרקט ופסטיבלים אחרים.

בנוסף אני מפתח מספר משחקים שאמורים לצאת בקרוב לשוק תחת הסטודיו עצמו, ולא בעבור לקוחות חיצוניים.

השכלה: תואר שני בפילוסופיה והיסטוריה של המדעים והרעיונות, ותעודת מעצב משחקים משנקר.

תפקידים קודמים: מנהל ומקים הלייבל היי פייבר שעסק בשחרור אלבומי היפ הופ ופאנק רוק, ועיתונאי בטיימאאוט, לילה, מודיעין ניוז ושלל אתרים אחרים.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: חברי הלהקה הקודמת שלי, פרברים רפיוג'יז, שביקשו שאני אהיה המבוגר האחראי שמארגן את הכול ושלחו אותי לדרך חמוש באיחולי הצלחה ואפס תקציב.

איפה אתה בעוד 5 שנים? קשה לדעת. לפני חמש שנים לא חשבתי שאני אהיה כאן. אני מקווה שאני אהיה מאושר, עם בת זוגי לחיים וילדים, ושאעשה דברים יצירתיים עם הצוות והשותפים לדרך שמקיפים אותי היום.

מה אוכל לצהריים? אוכל שאני מביא מהבית או סלט מהסלטיה המבאסת שמתחת לבניין שלנו.

פרגן למתחרים: אני מאוד מבסוט על בלינק על אפליקציית וידאו החדשה שלהם ושלyes שמתממשקת עם ה-Open Graph של פייסבוק. מהלך טוב מאוד שדורש גם אומץ מצד הלקוח לגשת לעניין טכני חדשני כזה. בכלל הקופי במהלכים שלהם ממש מוצלח. ולכל המתחרים היקרים, אני מאחל לכם סוסי פוני, קשתות כפולות וכוכבי שביט לרוב ושיהיה לכם צוות מדהים כמו הצוות של דייס.

נמרוד דוויק. בן קלמר
נמרוד דוויק/בן קלמר
  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully