וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את ניב פועל

15.7.2013 / 12:36

מייסד ומנהל קריאייטיב בחברת התוכן והאנימציה "שרוטונים"

גיל: 28

מה בעצם אני עושה? אני החוליה המקשרת בין הלקוחות לגאוני הקריאייטיב השרוטים שלנו. את הקטעים אנחנו כותבים לפעמים יחד ולפעמים לחוד, בדרך כלל התהליך מתחיל מבריינסטורמינג משותף ואז לפעמים ממשיכים יחד ולפעמים מתפצלים ונפגשים בסוף.

במחלקת הקריאייטיב כותבים כיום (חוץ ממני): יובל בינד (כוכב ?גמבה סטייל? של "שרוטונים"), אלון פאגין גונזלס (שגם מנהל את מחלקת הוידאו), דורון קניגסברג (שמנהל את מחלקת האנימציה) וליאור איגל.

השכלה: ב-2010 זכיתי לסיים לימודי קופירייטינג אצל תרצה גרנות ז?ל. אני מרצה באוניברסיטאות לתואר שני בתקשורת אבל מעולם לא קיבלתי תואר ראשון.

תפקידים קודמים: תוכניתן בצה?ל. את ?שרוטונים? הקמתי בגיל 21 עם השחרור מהצבא.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: אין לי ספק שהעובדה ששחר בר דוד, שותף שלי, היה מהמייסדים של "מקושרים" תרמה לפתיחת דלתות רבות בעולם הפרסום וכשהתווספה לזה החוצפה החיובית של שנינו דלתות התחילו להיפתח בעבודה קשה והרבה אמונה.

איפה אתה בעוד 5 שנים? במיאמי ביץ?, שמש בשמים, דרינק ביד ולפטופ פתוח על word בשכתובים של תסריט לעונה השנייה של סדרת "שרוטונים".

מה אוכל לצהריים? סלט עוף או בגט מהבלוק הקרוב.

פרגן למתחרים: אני אוהב את העבודות של וניה היימן ורועי כפרי המוכשרים, את נוי אלוש החבר והגאון המוזיקלי ואת ניר וגלי עם הפאוזות והחיות המדברות שכותבים קורע לטעמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שיר פינטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully