וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את איציק מצרפי

24.4.2014 / 10:05

מגיש בתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה"

גיל: 39

מה בעצם אני עושה: עיתונאי ומגיש "בטיפול נמרץ" - תכנית תחקירים ואקטואליה בצרכנות ופיננסים ברדיו קול ברמה - הארצי למגזר החרדי. כותב ומגיש פינות על "צרכנות חרדים" מעת לעת במדיה הכתובה והדיגיטלית. כמטרה שמתי לי לדגל את הטמעת "המודעות הצרכנית" במגזר החרדי שעל פניו נראה כצרכן גאון - עד שהוא הופך את האריזה ומחפש את ההכשר. בשביל הנפש - אני מטפל בפניות הציבור במגזר החרדי אל מול העולם העסקי ומפלל למיגור "השיטה". מטריד סדרתי לחברות שהקונספט העסקי שלהן מתבסס על "שיטת מצליח". מרצה בתחום רדיו במכללת "שופר". מאמן קבוצות בתחום השיווק והמכירות. חולם על הקמת בית הספר הראשון לחינוך פיננסי במגזר החרדי.

השכלה: תואר ראשון במנהל עסקים, בוגר המסלול להכשרת מאמנים אישיים - היחידה להשתלמות ולהדרכה אוניברסיטת בר אילן.

תפקידים קודמים: דרכי המקצועית החלה בערוץ 7, שם שידרתי את התכנית "דוקטורמדיה" שעסקה ברפואה וכן תכנית לילה לצעירים "ממשיכים מבראשית". בפן העסקי בתחנה יזמתי והקמתי את מחלקת "אולם ומלואו" להפקת אירועי חוץ, לאחר 10 שנים כשבית המשפט הורה על הפסקת השידורים יצאתי לדרך עצמאית והקמתי את משרד האירועים "כלולס" וכן את "טקילה גלאט מיוזיק" הפאב למהדרין הראשון בישראל. קופירייטר במשרד פרסום מגזרי. מגיש פינת "צרכנות חרדים" בתכנית הצרכנות "הכל כלול" - ערוץ 10.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: שולמית מלמד מנהלת התוכן של ערוץ 7 שיום אחד הרימה טלפון למשרד הפרסום בו עבדתי כקופירייטר, במקרה עברתי ליד עמדת המזכירות הנטושה ועניתי. היא: "יש לך קול רדיופוני, הידעת?" אני: "אמממ..." היא: "תפתח יומן".

איפה אתה בעוד 5 שנים: אם לפני 5 שנים הייתי נשאל איפה אהיה בעוד 5 שנים לא הייתי חולם שאהיה היכן שאני היום, עם סיפוק אדיר של "שליח ציבור". כך שכל מה שאנסה לנבא על עוד 5 שנים סביר להניח שזה יהיה בנוסף לאקזיט עם 8 ספרות, נגיד.

מה אוכל לצהריים: אני איש של אוכל ביתי בלי "גינוני צילחות" כך שבמידה ומישהו מצליח לגרום לי להריח מטבח של בית אני יאכל כמעט כל מה שהוא מבשל ובתנאי שיהיה כשר למהדרין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קול ברמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully