וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אלכסנדר כץ

10.6.2014 / 10:52

עורך בפועל של אתר אייס (צילום: משה בנימין)

גיל: עוד חודש 37

מה בעצם אני עושה: כבר 4.5 שנים שאני כתב המדיה של אתר הברנז'ה הכי ותיק בתעשייה, לצידם של כתב הפרסום משה בנימין, נעמה תורן והמפיקה סיגל נפתלי קסל. בתחום שלי אני מסקר את כל מה שקורה בעולם המדיה, ולצערנו - אף פעם לא משעמם. לצד זאת, אני עורך את אייס, יוצר שת"פ תוכניים, עורך כתבות וידאו, יוזם פרויקטים ומדורים ועוסק גם בלא מעט אדמיניסטרציה.

השכלה: לימודים לתואר ראשון בתקשורת במכללת נתניה.

תפקידים קודמים: את הקריירה התחלתי לפני עשור ככתב מוניציפאלי ונדל"ן ב'חדשות נתניה' ו'חדשות חדרה' שהיו בזמנו שייכים לרשת שוקן. מאז התגלגלתי לחינמון 'ישראלי', לרשת 'זמן מעריב', כפרילנס ב'ישראל היום' ואפילו - לוואלה! ברנז'ה, לתקופה קצרה מאד.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: מכל מלמדיי השכלתי, אבל בראש ובראשונה אני חייב את הקריירה שלי לאמיר זוהר, העורך הראשי של 'חדשות נתניה' ו'חדשות חדרה' שקיבל אותי לעבודה, וזרק אותי למים מהרגע הראשון כשהוא משגיח ומפדבק מהצד. לצידו עבד ג'קי כהן, שהיה עורך החדשות באותה עת, והיה מורה נהדר. יחד עם מערכת אדירה בנתניה שכללה גם את סיגל שמבירו, בלה ברנצ'יק, איציק יצחקי, איציק גניש וענבל מנור, הצלחנו כל שבוע לעשות את העיתון הכי נשכני שאפשר, כזה שהיה לשיחת היום בעיר, וגרם לעצבים בלשכתה של הראיסית מרים פיירברג.

איפה אתה בעוד 5 שנים: אני יכול להציג חזות אופטימית ולומר שאמשיך בתחום העיתונאות שאני כל כך אוהב, אבל, ופה יש אבל ענק - אז כבר אהיה בן 42. במונחים של עולם התקשורת, זה רגל וחצי בקבר. כשיש צעירים מוכשרים ובעיקר מאד מאד זולים, וכגלי הפיטורים תוקפים את התחום בכל כמה שבועות, אני לא מתפלא שכל כך הרבה אנשים שאני מכיר מהתחום, או שחצו את הקווים לטובת הדוברות והיח"צ, או שהשאירו את התשוקה מאחור, והלכו לעשות כסף בעולם האמיתי. עצוב לי, ואני בעצמי מאד מבולבל.

מה אוכל לצהריים: משתדל להביא סלטים מפוארים מהבית, אבל כשאני נכשל, וזה קורה לא אחת, אז 'חומוס בהדונס' או 'בכור ושושי' הם האופציות המשמינות והמועדפות.

פרגן למתחרים: גם בלי המדור הזה, 2 הדווידים של וואלה! ברנז'ה יודעים שאני מאד אוהב את מה שהם מוציאים תחת ידיהם, וגם אם לפעמים יש לי ביקורת כזו או אחרת, היא עושה את דרכה לרחוב אבן גבירול במסלול חשאי בהחלט (באמצעות הפייסבוק). גם נתי טוקר מ-TheMarker יודע את העבודה, מבין את התחום ואמין, ואני מאד מעריך אותו. ובתחום העיתונות הכללית, ולמעשה הכלכלית: שאול אמסטרדמסקי מכלכליסט ושרון שפורר מ- TheMarker, שלמרות היותם צעירים יחסית, מבחינתי הם יכולים להיות מושא הערצה לכולנו - כיצד עיתונאי מייצר סקופים ותחקירים בדרך הכי קלאסית שיש - עבודה רצינית ומעמיקה. כבוד ענק.

אלכסנדר כץ. משה בנימין, באדיבות המצולמים
אלכסנדר כץ/באדיבות המצולמים, משה בנימין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully