וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את להב הרקוב

2.7.2014 / 14:37

תפקיד: כתבת בכנסת, ג'רוזלם פוסט @LahavHarkov

גיל: 26

מה בעצם אני עושה: מסקרת את כל מה שקשור לכנסת, חקיקה והפוליטיקה שעומדת מאחוריהן בעיתון היומי והאתר של הג'רוזלם פוסט, ומדי פעם כותבת פרשנות ועושה ראיונות עומק ותחקירים באותם הנושאים. בימים עמוסים בכנסת – כמו בימי שני, כשיש ישיבות סיעה והצבעות חשובות – אני כותבת ארבע-חמש כתבות. השיא שלי בינתיים זה שבע כתבות ביום אחד.

השכלה: תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר-אילן ואני באמצע תואר שני בכתיבה יצירתית במחלקה לספרות אנגלית, גם בבר-אילן.

תפקידים קודמים: התחלתי את דרכי העיתונאית כבר בחטיבת הביניים, שם הקמתי עיתון בית ספרי. אבל תפקידים רציניים יותר התחילו אחרי שעליתי לארץ וכשהתחלתי ללמוד. כתבתי בלוג באתר הג'רוזלם פוסט בשם Majoring in Aliyah על חוויותיי כעולה חדשה וסטודנטית. עשיתי התמחות בערוץ 2 ובמקור ראשון, ובמקביל קיבלתי עבודה כעורכת במערכת אינטרנט של הג'רוזלם פוסט, שזאת עבודה מאוד מאתגרת ומעניינת בה הייתי חייבת להיות עם אצבע על הדופק החדשותי כל הזמן. אחרי שנה וקצת, עברתי להיות כתבת בכנסת אני שם כבר למעלה משלוש שנים ונהנית מכל רגע – נושאים פוליטים-מדיניים זה באמת מה שהכי מעניין אותי.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: ריקי בן-דוד, שערכה את הבלוגים באתר הג'רוזלם פוסט וקיבלה את הרעיון שלי לבלוג, קידמה אותו ועודדה אותי לכתוב. מאז, אני חלק ממשפחת הג'רוזלם פוסט, למרות שהיא כבר לא.

איפה את בעוד 5 שנים: עדיין כותבת. זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות, אז אני מתכננת להמשיך.

מה אוכלת לצהריים: כשאני בכנסת, אני משתדלת לאכול במזנון ח"כים, שזה המקום הכי טוב לתפוס ח"כים ויועצים שלהם לשיחה. חברת הקייטרינג שם משתנה כל שנה בערך, אבל בחודשים האחרונים אני אוהבת פרגיות או סלמון עם סלט עגבניות ואורז או פיטה.

פרגני למתחרים: תא כתבי הכנסת מלא באנשים מקצוענים ומוכשרים. מהוותיקים – כמו גדעון אלון מישראל היום ואריק בנדר ממעריב – עד לחדשים – כמו עידו בנבג'י בגלי צה"ל שרק הגיע לכנסת – הרוב שם עושים עבודה טובה ויסודית מאוד. אבל אם אני חייבת לבחור מישהו אחד, אז זאת לילך וייסמן מגלובס שיושבת איתי באותו משרד במסדרון העיתונאים בכנסת. הטור השבועי שלה זה must read לכל מי שמתעניין בפוליטיקה והכנסת.

להב הרקוב. יואב דודקביץ'
להב הרקוב/יואב דודקביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully