וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את מחלקת המוזיקה של רדיו eco99fm

13.8.2014 / 14:27

(צילום: נמרוד סונדרס)

מנהלת המחלקה שחף איל והעורכים המוזיקליים אידית אבשלומי, סמדר שפר-פורמן ואמיר צוויבן.

גיל: שחף - 39, אידית - 36, סמדר - 30, אמיר - 28.

מה בעצם אנחנו עושים: עורכים את פס הקול של eco99fm, שנבנה על ידי אדריכל הקו המוזיקלי אלדד קובלנץ, ונשמר באדיקות על ידי שחף וצוות העורכים. בדומה לתחנות מובילות באירופה ובארה"ב, אנחנו דואגים ומקפידים על בחירה של רצף שירים שיתנגנו באופן מדויק ומהודק, מותאם לשעה ולרצועה.

הסלוגן שלנו - "מוזיקה מעולה כל היום" מתאר למעשה מפעל של ממש, שהסקרים האחרונים מעידים, שעובד לא רע בכלל.
חוץ מזה, שחף משדרת מדי יום את רצועת my music, אידית היא מתקלטת באירועים, סמדר צלמת בחסד ואמיר, שמנגן על שלל כלים, אחראי על ההווי והבידור הבלתי אמצעי בתחנה.

השכלה: שחף: תיאטרון, קולנוע ב-'קמרה אובסקורה', תקשורת ועיתונאות באוניברסיטת תל אביב. אידית: תואר ראשון במנהל עסקים, קורס מקצועות הרדיו. סמדר: לימודי סאונד- יואב גרא. אמיר: Acc – בית הספר לקריאייטיב וקופירייטינג ע"ש תרצה גרנות עליה השלום.

תפקידים קודמים: שחף: הייתי כתבת אינטרנט, עורכת וידאו, שדרנית ועורכת ב 106, תסריטאית, בימאית ושחקנית לעת מצוא. אידית: ערכתי והפקתי את התכניות של יואב קוטנר, תכנית האקטואליה של דן שילון ורינה מצליח ועוד. סמדר: כדיג'יי, תקלטתי במסיבות טבע ופסטיבלים ברחבי הארץ, הייתי טכנאית שידור ועורכת סאונד. אמיר: בהמשך ישיר לעשייה העכשווית, עבדתי שלוש שנים בעריכה מוסיקלית בגל"צ וגלגל"צ - המקום המקצועי ביותר להבנת דרכי המדיה התקשורתית.

מי פתח לכם את הדלת לתעשייה: שחף: פרצתי אותה לבד, אבל לא מעט אנשים טובים עזרו לי לדחוף אותה, אני עדיין דוחפת, חייבים לשמור על כושר. אידית: אחרי קורס מקצועות הרדיו ברדיו תל אביב, עברתי התלמדות בהפקה עם דודי כספי שהמליץ עלי ללירון תאני, וכך נפתחה לי הדלת - בתחילה לתכניות שבועיות ולאחר זמן גם לתכנית האקטואליה. סמדר: חברת ילדות שנמצאת בתעשייה והמליצה עלי - רוית קריטי וסשה המנהל הטכני ברדיוס. אמיר: חייב את תודתי לשני אנשים יקרים מכל: מוריס בן לולו ואיזקינו הדוד שנתנו לי להגיש מדי יום תכנית מוסיקלית בעריכתי, בתחנת הרדיו האינטרנטית - "האינטרנט שלי". שם נחשפתי לידע המוסיקלי הרב, שפתח לי את הדלת.

איפה אתם בעוד חמש שנים: כולנו מאוד אוהבים את הרדיו שלנו, ורואים אותנו כאן לזמן רב. שחף: במקום טוב. אמן. אידית: ממשיכה לערוך מוסיקה וממשיכה לתקלט באירועים. סמדר: איפשהו בקשת הרחבה של עשייה מוזיקלית ואהבת המוזיקה. אמיר: יש כמה אופציות שאני חושב עליהן. לנסוע לי למקום אחר. אולי ג'מבו ג'ט לאירופה, לשוק של איסתיכלל. חושב להיות ניו זילנדי. אולי לחזור לנהלל. לא חסר.

מה אוכלים לצהריים: שחף: בימים מלאי מוטיבציה - אוכל מהבית, בימים מתפנקים - סושי, בימים אדישים - חומוס צ'יפס סלט, בימים אדישים ממש - רק חומוס צ'יפס, בימים של ייסורי מצפון - רק סלט, ובימים של מצפון קשה - רק חסה. אידית: לרוב מביאה אוכל מבושל מהבית, לפעמים כשאין זמן אוכלת ג'אנק עם החבר'ה ברדיו. סמדר: חומוס. או תבשילי ירקות, דגנים,קטניות. טבעוני ובריא. אמיר: לרוב כעכים שקופים בתיבול מסאלה, שזה סוג של בייגל בריאות מיוחד.

פרגנו למתחרים: שחף: זה די פשוט. אם הם לא היו קיימים, איך היינו יודעים שאנחנו יותר טובים? אידית: יואב קוטנר ב"תכנית הסודית" בגל"צ, מעריצה את הפורמט האינטרנטי שהקימו נדב רביד ואייל פרידמן (קוואמי) ברדיו 'הקצה', ושומרת אימונים של שנים לגדי ליבנה ב'ערב עירוני'. סמדר: 88 תמיד משמחים אותי עם יציאות הרוק, הפרוגרסיב והאלטרנטיב שלהם. מוזיקה משובחת ותמיד מידע מעניין. אמיר: וואלק, מפרגן מאוד לכל צוות שירים ושערים. בני פייסיק, חנן קריסטל, משה קשטן, עמי פזטל אליהוא בן און והגדול מכולם עתאמנה ווהבי. וסליחה לכל מי שלא ציינתי, כולכם מהווים עבורי את הפסקול של חיי.

העורכים המוזיקלים של רדיו 99 FM. נמרוד סונדרס
העורכים המוזיקלים של רדיו 99 FM/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • רדיו 99fm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully