וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין קליפס לפליקס

רנן פריד

2.11.2006 / 16:30

"מלכת האמבטיה" ב-24 מבוססת על שת"פ שיווקי עם "הרבל אסנס". בעבר הורדה "קליפס" בשל שת"פ דומה. הערוץ: הכל לפי הכללים

כפי שפורסם כאן לראשונה, יעלה ערוץ המוזיקה 24 בחודש דצמבר את "מלכת האמבטיה", תוכנית יומית חדשה בשיתוף אתר FLIX של תפוז ובעריכת רן לוי, ובה קליפים ביתיים שצולמו באמבטיה.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי "מלכת האמבטיה" היא שיתוף פעולה שיווקי עם המותג herbal essences, שתתבטא בתוכן שיווקי בתוכנית. אמנם אין זה התוכן השיווקי היחיד בערוץ, לראיה "מיי מיוזיק מגזין" שנעשה בשיתוף עם קוקה קולה, אך בערוץ עוד זוכרים את מקרה התוכנית "קליפס" של הדס מורנו, שמועצת הכבלים והלווין הורתה ביולי שנה שעברה להפסיק את שידורה בשל תוכן שיווקי בוטה מדי של "נטורל פורמולה".

יורם מוקדי, יו"ר המועצה לכבלים ולווין, הורה להוריד את התוכנית באופן מיידית בשל "חשיפה עודפת של המוצר". החלטת המועצה הייתה צעד חריג שנדרש "בשל שיתופי הפעולה המשולבים תכנית בניגוד לכללים ובשל העובדה שהתוכנית בעיקרה אינה תוכנית מוזיקה".

לאחר ההחלטה להפסיק את שידורי "קליפס" טענו גורמים בערוץ כי בעת שיבוצה של התכנית בלוח השידורים נתקבל אישורה של מועצת הכבלים והלווין "ואף ברכתם". בשלב מסוים, לפי טענות אנשי הערוץ, החליט הרגולטר להוריד את התוכנית.

ערוץ 24: אנו עובדים בשיתוף פעולה עם המועצה

לשאלת וואלה! ברנז'ה באשר לחששות, אם ישנם, לגבי התוכנית החדשה, נמסר היום אמרה היום הילה כספית, דוברת הערוץ: "אנו גאים להיות הראשונים הלוקחים את תופעת ה-web 2.0 מעולם האינטרנט אל הטלוויזיה. כחלק מפיתוח התכנית חבר הערוץ למותג herbal essences זאת כדי שהחברה תעניק פרס ייחודי למשתתפים בתכנית. שיתוף הפעולה נעשה בהתאם לכללי המועצה לכבלים ולוויין, המאפשרים יצירת שיתופי פעולה מסחריים בערוצים הייעודיים, ביניהם ערוץ מוזיקה 24".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully