וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלמת ההכנסה של כתבת האופנה בידיעות

רנן פריד

23.11.2006 / 10:11

"המשרד שלי שכר את שירותי האופנה של גילי סיוון-כהן", מספר יחצ"ן בתחום האופנה, "ומאז היא התייחסה אלינו אחרת". והוא לא היחיד

כתבת האופנה של ידיעות אחרונות גילי סיוון-כהן מועסקת כסטייליסטית על ידי חברות אופנה, שאותן היא מסקרת בעיתונה.

בשבוע שעבר התקיימה תצוגת אופנה של חברת דן קסידי. החברה שכרה את שרותיה של סיוון-כהן כסטייליסטית. איש יחסי-ציבור בתחום האופנה, שביקש להישאר בעילום שם, אמר לוואלה! ברנז'ה: "זאת לא הפעם הראשונה שסיוון-כהן עושה סטיילינג. חברות רבות בוחרות בשירותיה כדי להדק איתה יחסים ולקבל אייטם בעיתון. אני לא יכול לשכור את שירותיה כי הם יקרים אבל הלוואי שיכולתי, כי ידוע שזה עוזר".

איש יחסי-ציבור אחר אמר לוואלה! ברנז'ה: "המשרד שלי שכר את שירותי האופנה של סיוון-כהן וזה לא יהיה נכון להגיד שמאותו יום ואילך כל אייטם שהצענו לה נכנס לעיתון, אבל הגישה הייתה אחרת. אין ספק שאחרי שפירגנו לה מסחרית היא התייחסה אלינו אחרת".

עשרת הדיברות ליחצ"ן הטרדן

אנשי יחסי-הציבור שהתראיינו לכתבה ביקשו כולם להישאר בעילום שם, ונראה שהם יודעים למה. באחרונה שיגרה סיוון-כהן מכתב לכל משרדי יחסי-הציבור, ובו היא מפרטת את "עשרת כללי הזהב" לעבודה מולה (נציין רק שלהעסיק אותה כסטייליסטית הוא לא אחד הכללים, לפחות לא הרשומים). את נוסחו המלא של המכתב תוכלו לקרוא בלינק המצורף מטה.

"לקראת עונת החורף הבאה עלינו לטובה, ובכלל למען הסדר הטוב, שננו וזכרו את עשרת כללי הזהב שלפניכם... מי שלא יקפיד פשוט לא ייענה, לא על ידי ולא על ידי נואמי, ונפסיק לעבוד מולו... רצוי לא להתחכם ולנסות לעקוף אותי כי בסוף כל המידע מגיע אליי כמובן...".

המכתב עורר את חמתם של יחצני"ם רבים: "בגלל שכל היום היא עסוקה בעבודות פרטיות, כדי להקל על עבודתה, כל היחצני"ם הפכו לשק החבטות שלה... זה מזכיר לי ממש את 'השטן לובשת פראדה'", אומרת לוואלה! ברנז'ה יחצני"ת בתחום, גם היא, כמובן, בעילום שם.

יפה אפרתי מנהלת יחסי הציבור של המותג "דן קסידי" מסרה בתגובה לוואלה! ברנז'ה: "את הקשרים העסקים שלי אני שומרת לעצמי, ואין עניין הציבור לדעת מיהם הסטייליסטים שאיתם אני בוחרת לעבוד".

גילי סיוון-כהן סירבה להגיב לכתבה.
עורכת זמנים מודרנים, מרים קוץ סרבה להגיב
תגובתו של עורך ידיעות אחרונות, רפי גינת, לא התקבלה עד מועד פרסום הידיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully