וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רמזור" ו"דייט בליינד" מועמדות לפרס האמי הבינלאומי

אמילי גרינצווייג

4.10.2010 / 15:49

בפסטיבל מיפ בצרפת הוכרזו היום שמות התוכניות המועמדות לפרס, בינהן הסיטקום של קשת והטלנובלה של דורימידיה. הטקס יתקיים ב- 22 בנובמבר בניו-יורק

הסדרה "רמזור" של קשת וקופרמן הפקות מועמדת לפרס האמי. הבינלאומי בקטגוריית קומדיה, כך הוכרז במסיבת עיתונאים שנערכה במהלך פסטיבל מיפקום 2010. הסדרה "רמזור" שיצרו אדיר מילר והתסריטאי רן שריג תעלה באדפטציה אמריקאית בעונת הסתיו הקרובה ברשת פוקס, בשם Traffic light.

מקשת נמסר: "אנו גאים ומתרגשים על הישג נוסף בשורת ההישגים להם זוכה רמזור בשנה החולפת. ההומור שמציגה הסדרה הוא הומור אוניברסלי שמדבר שפות רבות וההכרה לה זכתה היום דרך המועמדות לאמי הבינלאומי הינה הוכחה נוספת לכך". אדיר מילר מסר: "אין מתנה גדולה יותר ליוצר סדרה מאשר המתנות שרמזור מעניקה לי. אני נרגש אני נפעם אני המום. תודה לאלוהים על החוויה המדהימה שהוא מעביר אותי השנה".

גם הסדרה "דייט בליינד" מבית דורי מדיה מועמדת לפרס בקטגוריית הטלנובלה. הטקס ייערך ב- 22 בנובמבר בניו-יורק. דייט בליינד זכתה בספטמבר האחרון בפרס ורד הזהב השוויצרי 2010 בקטגוריית הטלנובלה ו soap opera.

נדב פלטי, מנכ"ל דורי מדיה גרופ מסר: " אנו גאים כי הסדרה המובילה של דורי מדיה מועמדת לפרס האמי הבינלאומי בקטגוריית הטלנובלה. אנו מחוייבים כתמיד להפיק את הסדרות האיכותיות ולצורך כך משקיעים מאמצים רבים בפיתוח סדרות חוצות גבולות. אנו מאמינים שעל ידי בחירת סיפורים בינלאומיים בשילוב רמת ההפקה הגבוהה עליה אנו מקפידים, ביכולתנו לפתח תכניות אשר זוכות לאהדה בכל העולם ונמכרות לעשרות מדינות. ברצוני להודות לחברי האקדמיה על הכבוד בעצם ההכרזה על הסדרות המובילות של דורי מדיה כמועמדות לזכייה בטקס זה".

טקס האמי הבינלאומי מתקיים כבר 38 שנים. השנה מתמודדות 800 הפקות מהן נבחרו 39 סדרות המתמודדות בעשר קטגוריות. בעבר בטקס באמי האמריקני זכתה האדפטציה של "בטיפול" בשני פרסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully