וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל היום יחל לגבות תשלום ממנויים כבר באוקטובר הקרוב

ווואלה! ברנז'ה

25.8.2011 / 16:00

מדובר בתשלום שיגבה הן ממנויים קיימים והן ממנויים חדשים, עבור דמי משלוח: 52 שקלים לחודש עבור קבלת העיתון מדי יום, או 26 שקלים לקבלת העיתון רק בסופי שבוע

העיתון ישראל היום יחל לגבות תשלום עבור חלוקה למנויים כבר ב-23 באוקטובר 2011. מדובר בדמי משלוח בלבד: 52 שקלים בחודש עבור קבלת העיתון מדי יום ו-26 שקלים בחודש בתמורה לקבלת מהדורת סוף השבוע של העיתון. התשלום יגבה הן ממנויים קיימים והן ממנויים חדשים. בעיתון החליטו להקדים את מועד גביית התשלום שתוכנן לינואר 2012 וליישמו כבר באוקטובר הקרוב.

ישראל היום מחולק בחינם בנקודות הפצה ציבוריות, הפרושות בכל רחבי הארץ. על פי נתונים שמסר העיתון, מחולקים מדי יום 275 אלף עותקים ובסופי שבוע וערבי חג 350 אלף עותקים.

ציפי קורן, מנכ"ל "ישראל היום: "עיקר ההפצה של ישראל היום ימשיך להיות בנקודות חלוקה ציבוריות של העיתון ללא תשלום לקוראים. לאור הפניות הרבות, החלטנו לאפשר לכל מי שמעוניין לקבל את העיתון לפתח דלתו מדי בוקר, להירשם כמנוי על העיתון, בעלות של דמי משלוח בלבד. השירות היה אמור להתבצע החל מינואר 2012, אך לאור הביקוש הגדול נערכנו לפתוח אותו מוקדם יותר, החל מה- 23 באוקטובר 2011".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully