וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה סולודקין?

לי-אור אברבך

26.1.2006 / 11:48

הארץ, מעריב וידיעות פרסמו הבוקר את רשימת קדימה לכנסת, כשאצל כל אחד מהם היא שונה. גורמים בלשכת רה"מ: מעריב היה הכי דומה

שלושת העיתונים הגדולים פרסמו הבוקר בהתאמה את רשימת קדימה לכנסת. אולם התזמון הוא הדיוק היחידי אצל היומונים. כל אחד מהדירוגים שונה מזה של מקביליו כאשר הארץ וידיעות מקבילים ברמה מסוימת.

אצל מעריב, למשל מוקמה ח"כ מרינה סולודקין במקום השישי לעומת העשירי אצל ידיעות והארץ. השוני דחק את רמון ומופז אחורה. אוריאל רייכמן - מוקם במקום השמיני של ידיעות אך ב-11 של מעריב. דליה איציק - מקום 13 של מעריב ו-15 של ידיעות והארץ. במעריב נוספו לרשימה גם אנשי האקדמיה מנחם בן ששון ושלמה ברזניץ ומיכאל גלבוע שנעדרים לחלוטין בידיעות ובהארץ (אף שבן ששון מוזכר בטקסטים).

במעריב פורסם, כי מדובר בפרסום ראשון ולא סייגו את הדברים. ידיעות אחרונות והארץ ציינו כי מדובר ברשימה "מסתמנת".

כמה וכמה מקורות

מלשכתו של מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, לא יצאה כל הודעה רשמית. כתבי העיתונים יובל קרני מידיעות אחרונות, מזל מועלם מהארץ ובן כספית ממעריב (ששהה ד"א בחו"ל בזמן עריכת הכתבה - ל"א) ניזונו בעיקר ממידע שנזל מסבב השיחות שערך אתמול אולמרט.

בידיעות אחרונות אמרו לוואלה! ברנז'ה, כי מדובר בדינמיקה מתגלגלת - השרים והאישים שנפגשו עם אולמרט התחילו להוציא את הדברים - על עצמם ועל אחרים. בעיתון דאגו לציין כי מדובר ברשימה שהסתמנה בליל אמש וכי אין אפשרות כי היא סגורה.

גם בהארץ חיזקו את הדברים. לדברי גורמים בעיתון הכל עדיין פתוח והרשימה שפורסמה היא שכלול של נתונים שהגיעו מכמה וכמה מקורות גם יחד. כל עוד הרשימה לא הוגשה, נאמר בעיתון, הכל נתון לשינוי. "יכול להיות שאולמרט ימשיך בשיחות או שמשהו יצוץ", נאמר.

גורמים במעריב מודים כי חלה טעות אך ורק במיקומה של דליה איציק והיא הייתה אמורה להיות משובצת במקום ה-15 אולם הביעו ביטחון מוחלט ברשימה שפרסמו.

לכך ניתן גיבוי מצד גורמים בלשכת ראש הממשלה שהודו כי ככל הנראה כפי שזה נראה מעריב היה הקרוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully