וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירמה גולן: "זו טלוויזיה של עבדים"

לי-אור אברבך

14.6.2006 / 14:20

מנחת החינוכית בעקבות פיטורי הפרילנסים: "התעשייה הזו נמאסה עליי - בטופ אנשים עם משכורות דימיוניות והעבדים הם המקצועיים באמת"

"אם מנכ"לית החינוכית לא תצליח להגיע לפשרה עם האוצר, הטאלנטים, הבימאים והמפיקים בחינוכית יעמדו על הרגליים האחוריות ולא יתנו לפטר את הפרילנסרים", כך אומרת היום אבירמה גולן, מגישת "קריאה ראשונה" ו-"ברית עם מילה" בראיון לוואלה! ברנז'ה, בתגובה לפיטורי כ-30 מעובדי החינוכית הפרילנסים.

מצוותה של גולן פוטרו בין היתר שני עוזרי במאי, "מדובר בשניים בעלי השכלה גבוהה שמטפלים בכל כך הרבה דברים - עובדים בחוץ, בקיץ, בחום הכי גדול, אחראים על תחום כל כך רחב - במקומות נורמליים אחרים היו מקבלים שכר הוגן והגנה. כאן הם נרמסים. זה עושק ברמה המנוולת ביותר וזה מביא להשחתה של הטלוויזיה. אי אפשר להקים טלוויזיה מעבדים - ככה היא גם נראית".

עם זאת, מפנה גולן אצבע מאשימה לעבר האוצר, "אני חושבת שהשערורייה היא לא של החינוכית. מי שמפטר בעצם זה משרד האוצר, לנציבות שירות המדינה יש מדיניות להקטין את מצבת כח האדם של השירות הציבורי. זה אומר שמדינת ישראל הפכה להיות עושק העבדים הכי גדול. יש מעט מאוד מעסיקים פרטיים שמתיחסים לעובדיהם כמו המדינה".

"הפרילנסים", ממשיכה גולן, "הם השמנת של התעשיה, הם שמונה רמות מעל תפקידיהם. התעשיה הזו נמאסה עליי טוטאלית - יש בטופ אנשים עם משכורות שמנות דימיוניות. במכרז ערוץ 2 אנשים קיבלו עשרות אלפי דולרים בשביל עצות שהם נתנו. מישהו מהגאונים המנהלים באמת מקצועי? מה אנחנו יודעים עליהם זה משנה מי שם עושה מה? אבל העבדים הם המקצועיים באמת. הם חייבים להקים איגודים חזקים שישביתו את המסך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully