וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת חויבה לצמצם את שעות הריאליטי

5.2.2012 / 11:52

הרשות השנייה הודיעה לזכיינית כי תצטרך להפחית בשעות הריאליטי, בעקבות חריגה בחודש ינואר עם שידורי "המירוץ למיליון" ו-"The Voice"

זכיינית ערוץ 2 רשת תאלץ לצמצם את מכסת שידורי הריאליטי שלה במהלך השבוע, זאת בעקבות חריגה מהמכסה המותרת בחודש ינואר. בעקבות החריגה הורתה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו לזכיינית להתאים באופן מיידי את לוח השידורים ולשדר לפחות 7 תכניות סוגה עילית בשבוע, על חשבון שידורי ריאליטי.

לערוץ 2 מותר לשדר 10 שעות ריאליטי בשבוע. לזכיינית רשת, המשדרת ארבעה ימים בשבוע, מותר לשדר 5.4 שעות ריאליטי במהלך השבוע. במהלך חודש ינואר חרגה הזכיינית מהמכסה המותרת בכמה שעות, ועל כן נערך לה שימוע בפני מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה. יש לציין השקת התכנית תוכננה במקור למועד מוקדם יותר אך היא נדחתה עקב המשבר בשוק הפרסום.

רשת נדרשת, כאמור, לשנות את היחס בין היקף שידורי הראליטי והבידור לבין שידור תכניות סוגה עלית במהלך שבוע השידורים. עם המעבר לשידור "The Voice" פעמיים בשבוע, נדרשת עתה הזכיינית להגדיל בהתאם גם את שידורי הסוגה עילית. כך למשל, תתווסף ללוח השידורים התוכנית "הרחובות שלנו" ובמקביל היא תאלץ להמעיט בשידורים חוזרים של תוכניות הריאליטי בשעות הפרה פריים.

מרשת נמסר בתגובה: "אנו מנהלים את ענייננו מול הרשות השנייה ולא בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully