וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: יעקב אילון ישמש כמנהל מחלקת האקטואליה של mako

27.10.2012 / 21:28

מגיש חדשות 10 לשעבר יעקב אילון מצטרף ל-mako לתפקיד מנהל מחלקת האקטואליה. במסגרת תפקידו יערוך, יכתוב ויגיש כתבות ותכניות עבור mako ועבור זכיינית ערוץ 2 קשת

עכשיו זה רשמי: העיתונאי ואיש הטלוויזיה יעקב אילון מצטרף ל-mako לתפקיד מנהל מחלקת האקטואליה. במסגרת תפקידו יערוך, יכתוב ויגיש כתבות ותכניות עבור mako ועבור זכיינית ערוץ 2 קשת. אילון ייראה כבר מחר על המסך במסגרת ריאיון מיוחד שקיים עם נשיא המדינה שמעון פרס.

מהלך גיוסו של אילון הינו חלק מכוונת קשת לחזק את mako כאשר כיום התוכן החדשותי בו מסתמך ברובו על תכני חברת החדשות של ערוץ 2, במסגרת המחויבות של זכייניות ערוץ 2 להעברת תכני החברה באתריהן. את עמודי החדשות של mako ערכה עד לפני חצי שנה שלומית אברהם, עד למינויה לתפקיד העורכת הראשית של האתר. מאז פועלת קשת לחיזוקו כאתר עצמאי, בין היתר במהלכים להגדלת מערכת הכותבים בו. mako הוא האתר הישראלי השלישי הנצפה ביותר בישראל אחרי וואלה! ו-ynet, אולם בפער משמעותי למדי. בחודש אוגוסט הוא זכה לחשיפה של כ-32%, שהם כ-1.6 מיליון גולשים בחודש.

אילון פרש מחדשות 10 בפברואר השנה, לאחר שהביע חוסר שביעות רצון בהאופן שבו מתפקדת מהדורת החדשות מאז עברה לשדר מירושלים, מה שהביא להרעה בתנאי העסקתו. הוא הגיש את המהדורה מאז שהוקם ערוץ 10 בשנת 2002, והוא עבר אליו לאחר כעשור בו הגיש את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 אליו הצטרף עם הקמתו בשנת 1993.

יעקב אילון: "מצאתי בית חדש וחם ואני מתכוון לעבוד במרץ כדי שאהיה ראוי לקחת חלק במקצוענות ובהצלחה של קשת ו-mako".

יובל נתן, המנהל והעורך הראשי של mako: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של יעקב אילון לשורותינו, ומאמינים כי ניסיונו העיתונאי והטלוויזיוני העשיר, יכולותיו המקצועיות המעולות ואופיו היזמי, יהפכו לנכס אמיתי עבור mako וקשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully