וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: "שש" ו"פגוש את העיתונות" יחזרו בקרוב ללוח השידורים

25.12.2012 / 15:21

לוואלה! ברנז'ה נודע כי דירקטוריון חדשות 2 יתכנס ביום שישי הקרוב וידון פעם נוספת בתקציב החברה לשנת 2013. החזרת התוכניות צפויה להתקיים גם על רקע דרישת הרשות השנייה

דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2 יתכנס ביום שישי הקרוב וידון בתקציב החברה לשנת 2013, זאת על פי דרישת זכייניות ערוץ 2 לבצע קיצוץ של 20 מיליון שקל - דרישה שטרם עודכנה מאז עבר בכנסת ביום חמישי שעבר התיקון לחוק הרשות השנייה שקבע הקלות כלכליות משמעותיות לזכיינות. בישיבה יציג מנכ"ל החברה אבי וייס לדירקטוריון את תכנית הקיצוצים שמציעה החברה, קיצוץ שיתבצע בכל מקרה גם אם יעדכנו הזכייניות את היקף הקיצוצים הנדרש. "למרות התיקון לחוק בכנסת, המשבר בשוק הטלוויזיה לא הסתיים", אמר היום בכיר באחת הזכייניות בהתייחסו לנושא.

יחד עם זאת, לוואלה! ברנז'ה נודע כי התכניות "פגוש את העיתונות" ו"שש עם עודד בן עמי" אשר ירדו לפי שעה מהמסך - צפויות לחזור ללוח השידורים, זאת למרות ההכרזה הדרמטית בשבוע שעבר על ביטולן, יומיים לפני כינוס מליאת הכנסת והדיונים על תזכיר החוק, ועל פי גורם בחברה, מערכות התכניות לא פורקו מתוך ידיעה כי מדובר בהסרה זמנית. הצוותים ובהם העורכים והתחקירנים פוזרו בשבוע האחרון בין תכניות אחרות שמפיקה חברת החדשות, ולמרות ההודעה על פיטורים צפויים - אף אחד הם לא עמד באופן ממשי לקראת איבוד מקום עבודתו. החזרת התכניות לאוויר תבוא גם על רקע דרישה נחרצת בנושא של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, שהתרעמה של שינויים בלוח המשדרים בניגוד ללוח התכניות שאושר על ידה. על צעד זה, פתחה הרשות בהליך הפרה.

על העמקת הקיצוץ בחברת החדשות של ערוץ 2 ב-10 מיליון שקל נוספים החליטו קשת ורשת בשבוע שעבר כתגובה מיידית לתזכיר החוק בעניין ערוץ 10. "תקציב חברת החדשות לשנת 2013 אמור להכיל קיצוץ בסך של 10 מליון ש"ח אל מול תקציב 2012 ואמור להיות מיושם החל מ-1.1.13‎", כתבו למנהלי החברה סמנכ"לי הכספים של הזכייניות, עופר אלשייך מרשת וסיגל אלבוחר מקשת. "לאור החלטות ועדת לוקר הינכם מתבקשים לקצץ 10 מיליון ש"ח נוספים",הוסיפו וביקשו כי תוכנית עבודה תוגש תוך שבוע".

בחברת החדשות של ערוץ 2 סרבו להגיב, וכך גם בקשת וברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully