וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים של טלי

14.4.2013 / 11:25

התגבש פאנל הפרשנים של מגזין שישי החדש של חדשות 10, בהגשת עמנואל רוזן ואלון בן-דוד. אל רביב דרוקר, נדב איל, ושרון גל יצטרף העיתונאי ואיש ?סופהשבוע? בן כספית

התגבש פאנל הפרשנים של מגזין שישי החדש של חדשות 10, בהגשת עמנואל רוזן ואלון בן-דוד. בערוץ מודיעים היום כי את הפאנל ירכיבו עיתונאי חברת החדשות של ערוץ 10 – רביב דרוקר, נדב איל, שרון גל ואליהם יצטרף העיתונאי איש ?סופהשבוע? בן כספית. מגזין שישי החדש של חדשות 10, צפוי להיקרא "שישי", והוא אמור לעלות לאוויר בשבועות הקרובים.

בפרק המגזיני של התכנית ישודרו גם כתבות של העיתונאי ואיש הטלוויזיה מוטי קירשנבאום. צוות כתבי המגזין יכלול גם את עמנואל רוזן אלון בן דוד סמדר פלד וגיל ריבה.

מערוץ 10 נמסר כי: "פאנל העיתונאים הבכירים הנרחב יעסוק מדיי שישי בשורת הנושאים שעמדו על סדר היום הישראלי והעולמי בשבוע תוך הבאת מידע חדשותי בלעדי לתוכנית, ופרשנויות עומק לתהליכים שעלו לכותרות בשבוע החולף".

טלי בן-עובדיה, העורכת הראשית של התוכנית: "השמות מדברים בעד עצמם. אנחנו לא נחסוך במאמצים כדי להביא לצופים חשיפות עיתונאיות וכתבות מגזין עם צבע ייחודי כמו שרק אנשים כאלה יכולים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully