וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשת נערכים לאפשרות שאייל גולן ייעדר מ"הכוכב הבא" הערב

17.11.2013 / 14:12

גורם בהפקה: ”הנטייה בשלב זה היא לא להחליף אותו גם אם ייעדר מהמסך” - זאת בשל סיבות שלא ניתן לפרטן. בתוך כך, אסרה הזכיינית היום על כלי התקשורת לסקר את צילומי התוכנית

זכיינית ערוץ 2 קשת נערכת לכך שאייל גולן, אחד השופטים בתכנית "הכוכב הבא" המצולמת הערב בשידור חי - יאלץ להיעדר מהצילומים הערב או בהמשך השבוע בשל סיבות אישיות שלא ניתן לפרטן. במקביל, סרבה קשת לבקשות של צוותי תקשורת לסקר את צילומי התכנית היום.

גורם המקורב להפקה אמרו הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי גם אם גולן ייעדר מהתכנית היא עדיין תצטלם כרגיל, לכל היותר בלעדיו. הגורם הוסיף כי בזכיינית קשת נערכים מזה שלושה ימים לאפשרות שגולן ייאלץ שלא להופיע, וכי הנטייה בשלב זה היא שלא להחליף אותו גם אם הוא ייעדר מהמסך. אם אייל גולן נעדר מהסיבות שלו, זה לא קשור לקשת ואין לה יכולת להשפיע על זה", אמר הגורם. במהלך סוף השבוע נפוצו הערכות כי קשת תערוך שינויים בלוח המשדרים ותשדר הערב או ביום שלישי לקט של "הכוכב הבא", אולם נכון לשעה זו לקט כזה אינו מתוכנן. גולן כבר הוחלף בתכנית פעם אחת כאשר היה מנוע מלשפוט את אחת המתמודדים, ועל כסאו הוצבה מארינה מקסימיליאן.

עם זאת, מקורבים לגולן טוענים היום כי בכוונתו להופיע בתוכנית כרגיל, וכי "אין שום סיבה שלא יעשה זאת".

"מפעילים צנזורה עצמית"

גורמים בהפקת "הכוכב הבא" סרבו הבוקר לשוחח על הנושא והפנו לאגף הדוברות ויחסי הציבור של קשת. "זה לא שתדרכו אותנו שאסור לדבר על היעדרות של אייל גולן או לא היעדרות", אמר לוואלה! ברנז'ה גורם בהפקת התכנית. "אבל כן, אנחנו מפעילים צנזורה עצמית". בקשת שומרים בימים האחרונים על עמימות באשר להיעדרות האפשרית של אייל גולן מפאנל השופטים השבוע, ואולי אף בתכניות הקרובות, ומשדרים החוצה עסקים כרגיל. אולם הסירוב של קשת לאשר לכלי התקשורת לסקר את צילומי התוכנית היום - העיד כי על הארגון עוברים ימים רגישים.

ובתוך כך, לוואלה! ברנז'ה נודע כי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו תערוך מחר (שני) ישיבת מועצה ובה תדון, בין היתר, בדרישה של התנועה לאיכות השלטון להרחיק את אייל גולן משידורי ערוץ 2. כזכור, חודש לאחר עליית "הכוכב הבא" לאוויר הוגש נגדו ונגד חברת ההפקות שבבעלותו ("ליאם הפקות") כתב אישום חמור בגין עבירות של העלמות מס בהיקף של מיליוני ש"ח. קדם לכך מעצרו של גולן, יחד עם מנהלים נוספים בחברת ההפקה, בשנת 2011. הרשות תקיים דיון עקרוני בסוגיית הופעתם בטלוויזיה של נאשמים בעבירות פליליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully