וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם ארבל עוזב את ערוץ 1

29.8.2014 / 13:20

השדר הוותיק שחזר לערוץ ב-2012, לא ישדר את המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל. מצטרף לדני נוימן שבעצמו לא יפרשן את המשחקים ויוחלף על ידי מוטי איוניר

שדר הטלוויזיה יורם ארבל. ברני ארדוב
עוזב אחרי כשנתיים וחצי. ארבל/ברני ארדוב

יורם ארבל עוזב את ערוץ 1 ולא ישדר בעונה הקרובה את משחקי ליגת העל בכדורגל, כמו גם את אירועי הספורט האחרים שישודרו בערוץ הממלכתי. הידיעה פורסמה לראשונה הבוקר (שישי) בעיתון "ידיעות אחרונות". ארבל מצטרף לפרשן דני נוימן, שבעצמו כנראה לא ישדר ממשחקי ליגת העל. עדיין לא ידוע מי יחליף את ארבל. נוימן יוחלף בידי מוטי איוניר.

ארבל חזר לשדר בערוץ 1 במחצית הראשונה של שנת 2012 אחרי כ-22 שנות נתק. ההגעה שלו גררה גל של ביקורת קשה מעובדי רשות השידור, זאת בגלל המשכורת שקיבל. גורמים במחלקת הספורט של ערוץ 1 אף אמרו באותה תקופה ש"בזמן שלכולם מקצצים, לארבל משלשים את המשכורת".

סוגיית השכר שלו עלתה שוב ושוב בשנתיים הבאות ובנובמבר 2013 הורה משרד האוצר להפסיק את עבודתו. כחודש לאחר מכן איים לתבוע את הרשות והסביר ש"פוטרתי ללא שימוע", אבל בינואר האחרון הוחזר לערוץ 1 ובקיץ אף שימש כשדרן הבכיר במונדיאל.

ארבל, 72, החל את דרכו במחלקת הספורט של הטלוויזיה הישראלית כשדר ומגיש תוכניות בכיר. הוא התמקד בשידור משחקי הכדורגל, אך מראשית שנות השמונים שידר גם כדורסל והתכבד גם בשידור זכייתה השנייה של מכבי תל אביב בגביע אירופה ב-1981. לאחר מונדיאל 1990 עזב ארבל את רשות השידור ועבר לערוץ הספורט, בו הוא היה השדר המרכזי. מ-1994 עד 1999 שידר בערוץ 2 את המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל באמצעות חברת הפקה עצמאית שהקים. בשנת 2012 כאמור שב ארבל לערוץ 1 ושידר את ארועי הספורט בערוץ, ביניהם גם האולימפיאדה בלונדון ב-2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully