שוקי זיקרי ואגיס השיקו סדרת צבעי שיער
מנכ"ל אגיס: נכבוש נתח שוק של 10%. הצרכנים יוכלו לקבל הדרכה טלפונית לפני השימוש ממעצבי השיער של שוקי זיקרי
מנכ"ל אגיס: נכבוש נתח שוק של 10%. הצרכנים יוכלו לקבל הדרכה טלפונית לפני השימוש ממעצבי השיער של שוקי זיקרי
רשת "פיצה מטר" מקבוצת "אדי גלובל החזקות וניהול בע"מ" עולה בקמפיין בהשקעה של 1.7 מיליון שקל
שלמור-אבנון-עמיחי יטפל בשירותי האינטרנט והטלפוניה הבינלאומית. גלר-נסיס יטפל בשירותי התקשורת הנייחת
חברת הסלולר השיקה היום את "ווליום 2006" במסגרתו הוחתמו אמנים ישראלים נוספים והושקה אפליקציה חדשה לניווט בתוכן סלולרי
הקימו את חברת אקספוז שתשווק את בגדי הים של המותגים לי קופר, בננה פוקס קיד ובגדי הים של גלית לוי
הרשת מתכננת מיתוג מחודש לסניפי ומוצרי הרשת בהם: כוסות, תפריטים, מודעות ואריזות בנוסף לקמפיין בהיקף של מיליון דולר
מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "אנחנו רוצים להגיע לנתח שוק של 5% משוק הבירה המקומי בתוך 4 שנים"
הפרסום על מתן שירות VOD חינם לרוכשים מנוי לכבלים מטעה, לדברי הממונה על הגנת הצרכן, משום שיש לשלם עבור תכנים בשירות
המרכז לזכויות אדם בשטחים מתנתק מקוראי "הארץ" ופוצח במסע הסברה נגד גדר ההפרדה בכל העיתונים וברשת. העלות: 550 אלף ש'
המפלגה העבירה לרשות השנייה דרישה להוריד את הפרסומת בו מעודדת החברה הסלולרית את לקוחותיה להאריך בשיחה תמורת הטבות
עד כה התקציב טופל על ידי משרד הפרסום זרמון גולדמן. ב-2006 סודה קלאב תגדיל את תקציב הפרסום למיליון דולר
יו"ר איגוד הפרסום אומר עוד כי על הפרק עומד רעיון של יבוא לישראל של תחרות אנגלית, שתחליף את קקטוס הזהב
החברה נקלעה למשבר תדמיתי בשל תחקיר בו צולמו מוכרות טיב טעם כשהן מוכרות בשר מקולקל
החברה משיקה מעדני חלב עם מוס שוקולד תחת המותג הוותיק קרלו בהשקעה של כמיליון וחצי ש'. תנובה: "קרלו+מוס זה לא תואם מילקי"
קמפיין הקיץ של רנואר יעלה במרץ בתקציב של 2 מיליון דולר ויכלול שילוט חוצות, עיתונות וקטלוג
במקום השני זכה קמפיין DHL של פוגל Ogilvy ובמקום השלישי פרסומת "תביאו" של פלאפון, באמצעות באומן בר ריבנאי
פרסום ראשון: פרוקטר יוצאת בקמפיין למותג ויוה של וולה לראשונה מאז קנתה את החברה. הגלריה מתוך הקמפיין - בפנים
שוורץ תוביל את קטלוג החברה תמורת 15 אלף דולר, לצד שלושה ספורטאים שהבטיחו את מקומם באולימפיאדת בייג'ין 2008
איש הפרסום וחברו של ראש הממשלה אמר: "אני מאמין שבגלל המבנה של קדימה והנבחרת שלה, נצליח להתרומם"
יו"ר בנק המזרחי בכנס השנתי של איגוד המפרסמים: "השנה לא בלטה בתחום השיווק דמות שהשאירה את מתחריה מאחור"
בשבוע הבא יערכו צילומי קטלוג קיץ 2006 וצילומי הקמפיין של רשת "אירית" בכיכובה של בר רפאלי
איגוד המפרסמים: ההוצאה על פרסום בערוץ 2 ירדה ב-11% בשנה שעברה. הכנסות 'מעריב' מפרסום ירדו ב-10%
מדד יפעת: המשרדים הגדולים ירדו בהיקפי הפעילות, בשל הקטנת הפרסום בטלוויזיה; הבינוניים נהנו לעומת זאת מהצמיחה בעיתונות
עורך TheMarker ובעלי טדי הפקות קיבלו את אותו מספר נקודות, כך שהזכיה בתחרות של איגוד המפרסמים מתחלקת ביניהם
החטיף מושק במהדורה מיוחדת לרגל פתיחת טורניר הכדורגל גביע ג'טיקס ביסלי 2006
שלט ענק באיילון, פרסום באינטרנט, ברדיו, בערוץ 24 ובקולנוע לקראת הפרק הראשון הערב. ההשקעה - גדולה מזו שנעשתה בקידום 'פיק אפ'
בפרנקפורט תעלה הגרסה המקורית של הקמפיין לאחר שבארץ החליטו לצנזר את השלט
תעלה קמפיין מודעות בעיתונות בהיקף של 400 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO
כל המהלך הפרסומי של פרוקטר אנד גמבל למיתוג פנטן החל בספטמבר והוא ימשך עד חודש מאי בהיקף של 1.3 מיליון שקל
זאת, אחרי העיתונות והטלוויזיה. כך מעריכה זניט מדיה בסיכום 2005 - "היקף הפרסום בערוץ 2 ירד, הכנסות ערוץ 10 מפרסום עלו"
עד כה טפול התקציב על ידי משרד הפרסום JWT. ב-2006 תקציב הפרסום של החברה יגדל ל-12 מיליון שקל
מדד 'יפעת' המסכם את 2005: המשרד ממשיך להוביל במדד האזכורים בתקשורת. אדלר חומסקי עלו למקום השני
גלר נסיס יטפל בתקציב הפרסום של בית ההשקעות. מדובר בגידול של מאות אחוזים בהשקעה של תמיר פישמן בפרסום
ההחלטה התקבלה יומיים אחרי שבוטל התחקיר על ישראייר בתוכנית 'עובדה'. דנקנר הוא הבעלים של ישראייר ושל סלקום
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA, בתקציב כולל של 1.5 מיליון שקל
שם המשרד החדש: עפר,הרץ & ליניאל DDB. על פי הערכות, היקף הפעילות של המשרד הממוזג הוא כ-9-8 מיליון דולר בשנה
במקביל באומן-בר-ריבנאי קיבל אופציה לרכוש 25% ממגזרים. שווי החברה עומד כיום על 5 מיליון דולר
הרכישה - לפי שווי של 2.5 מיליון דולר. גם פובליסיס הצרפתית הקימה באחרונה סוכנות פרסום מקוון חדשה בישראל
ליאו ברנט תחזיק ב-51% ממשרד הפרסום ויאיר גלר ומשה נסיס יחזיקו ביתרת ה-49%. אדלר-חומסקי יוצאים מהבעלות על המשרד
מנכ"ל "קרסו": "מהלך זה מצטרף לשינויים שנערכו במערך הפרסום, במסגרתם צרפנו את משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" לקבוצה"
החוב כואב במיוחד לפובליסיס-אריאלי, שכן המשרד השקיע משאבים ניכרים על מנת להתמודד במכרז שערכה שמיר לפני כ-9 חודשים
האתר, הגדול מסוגו עד כה, מכיל כ-50 אלף סרטונים, מודעות בעיתונות ומידע על מרבית משרדי הפרסום הפועלים כיום בארץ
בנובמבר משרד התיירות עלה בקמפיין ביאהו ובמשך חודש אחד נרשמו בו כ-130 אלף כניסות
העלות המוערכת של הברייק - כ-100 אלף שקלים. החברה תשדר ביום שלישי הקרוב, פרסומת באורך של כדקה שנוצרה במיוחד לגמר
הקמפיין, בהשקעה של 800 אלף דולר יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי למשך שבועיים
זו הפעם הראשונה שחברת INTIMA בוחרת רפרזנטורית שתוביל את קמפיין בגדי הים של החברה
יוצאת בקמפיין טלוויזיה ראשון בארץ, שיכלול שישה סרטונים בהשקעה של כ-70 אלף שקל