ירון דור: אמשיך לכהן כיו"ר האיגוד למרות פרישתי משופרסל
יו"ר איגוד משרדי הפרסום: "פרסום ושיווק זאת המומחיות שלי, ואני בהחלט מעוניין להמשיך לכהן כיו"ר האיגוד"
יו"ר איגוד משרדי הפרסום: "פרסום ושיווק זאת המומחיות שלי, ואני בהחלט מעוניין להמשיך לכהן כיו"ר האיגוד"
הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
מדובר על מהלך שיווקי ראשון שיעלה באמצעות משרד הפרסום "דובצקי-זקס-אוברוצקי"
גלר מצטרף לאריה עמית כשותף בחברה המפתחת משחקים "מבוססי יכולת" באינטרנט
מדובר על טריו מקבוצת אדלר חומסקי, שיטרית מדיה גרופ, וובסנס, גורני שבבעלות קבוצת פישמן וסאצ'י אינטראקטיב
מוטי מורל, יועץ התקשורת של משה קצב: "העם חושב שהתקשורת נתעבת - נאום הנשיא רק הוציא את האמת לאור"
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום נפתלי-אברהם והוא כולל פרסום ב"הארץ" וגלובס ופרסום באינטרנט
החברה יוצאת בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל באמצעות מקאן אריקסון
בפרסומת למרק-אינסטנט נראה כאילו מפלצת כחולה אוחזת בשדה השמאלי של אישה. צופה המום: הפרסומת פוגעת בילדים
עוגת הפרסום לא גדלה ב-2006. הפרסום באינטרנט גדל ביותר מ-50%. ירידה בפרסום בעיתונות. עלייה בפרסום בערוץ 10
הרביעייה הפותחת של המשרדים נותרה באותו מאזן כוחות, אך שלמור-אבנון-עמיחי ממוקם עתה שני עם באומן-בר
אחרי שנתיים של מאמץ והוצאות שיווק בהיקף של כ-15.5 מיליון דולר - מקבל מנכ"ל שופרסל את הפרס הנחשב
איגודי היוצרים פנו בימים האחרונים במכתבים לרשות השניה ולמשנה ליועמ"ש במטרה לעצור את המלצות ועדת כשר
המגבלה על אורך המקבץ בזמן המהדורות בערוצים 2 ו-10 עמדה עד היום על 3 דקות
משרד הפרסום טוענים כי התחרות אינה שופטת קריאייטיב אמיתי, אלא עוסקת בפוליטיקה ותו לא
פנייתם לרשות השניה נדחתה, אבל אנשי ארגון אמון הציבור לא מוותרים וממשיכים את ההתכתבות בנושא בנק דיסקונט
הקמפיין בהיקף של כמיליון דולר יעלה מחר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי
אנשי ארגון אמון הציבור בפניה למנכ"ל מועצת הרשות השניה, איילת מצגר: "אין אמת בפרסומות בנק דיסקונט, לפיהן הבנק עובד עד 20:00"
בשמונה השנים האחרונות טופל המותג בידי משרד הפרסום יהושע. ב-2006 הוציאה פרומדיקו 3.8 מ' ד' על פרסום סימילאק
מניתוח של זניט מדיה עולה כי ב-2006 חל גידול מזערי בעוגת הפרסום ל-805 מ' ד'. העיתונות יורדת מתחת לנתח של 50%
פרסום יהושוע יטפל במותג החדש מולר ואילו JWT ימשיך לטפל במותגים הותיקים של טרה
עד כה טיפל בתקציב הקרנות של כלל פיננסים בטוחה משרד דרורי שלומי. תקציב הפרסום השנתי עומד על 2.5 מיליון דולר
רהב נחשב לאחד מאנשי אמונו של איש העסקים נוחי דנקנר, שרכש את הבעלות המלאה על סלקום
מדובר בקמפיין מכירתי המורכב משלושה סרטונים קצרים בני 10 שניות. הקמפיין יעלה במוצ"ש בהשקעה של 2 מיליון שקל
מקאן קיבל את התקציב בהיקף 4 מיליון דולר בשנה, לפני כ-8 חודשים, לאחר שזכתה במכרז. חוזרת לשלמור-אבנון-עמיחי
את הקמפיין בהיקף של 200 אלף דולר ליריד יובילו איורי אופנה של המעצבת ענבל בן-זקן
הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום דחף 1, ובהשקעה של כ-2 מיליון שקל
את הקמפיין הציג גייטס במסגרת הרצאתו בתערוכת CES בלאס וגאס, שהיא הכנס השנתי הגדול בעולם בנושא טכנולוגיה
הקמפיין בתקציב של 100 אלף דולר יעלה בשילוט חוצות וברדיו. מנכ"ל הקניון מעריך כי הפידיון יעלה ב-50%
מדובר בתקציב לא גבוה, אך כזה המאפשר למשרד הפרסום דריסת רגל בעסקיו של פישמן
בקרוב תראו את הרקדן-כוריאוגרף מתנדב לקמפיין המעודד שימוש בקונדומים. ויש גם בטעם שוקולד
הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, עלוני מידע וקמפיין אינטרנט באמצעות אידאולוגי'ק.
הספרים לא קיבלו אישור ממשרד החינוך. החוק - עונש של שנת מאסר על הפצת פרסומת במוסד חינוך בלא היתר
יוצאת בקמפיין למבצע הנחות בהשקעה של 5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
הקמפיין יעלה באמצעות מקאן אריקסון בערוצים 2 ו- 10 ואינטרנט למשך שבועיים
שפי יספק שירותי פרסום עבור לקוחות אדלר-חומסקי. בתמורה יקבל הכשרה וידע מאדלר-חומסקי
הקמפיין לדגני הבוקר של החברה יעלה ע"י באומן בר ריבנאי בהשקעה של 2 מיליון שקל
מסעדת הבשרים הותיקה תמתג עצמה מחדש בהשקעה של 2 מיליון שקל ותפתח 3 סניפים חדשים