עינת פורטוגלי מ-FOX נבחרה לאשת השיווק של ינואר
עינת פורטוגלי, סמנכ"ל שיווק ופרסום ברשת האופנה FOX, נבחרה לאשת השיווק של ינואר, בעקבות קמפיין BASIC IS BEAUTIFUL עם בר רפאלי ונועם טור
עינת פורטוגלי, סמנכ"ל שיווק ופרסום ברשת האופנה FOX, נבחרה לאשת השיווק של ינואר, בעקבות קמפיין BASIC IS BEAUTIFUL עם בר רפאלי ונועם טור
האחים משה וליאון אדרי, מבעלי חברת "ניאו לינאו סינמה" המחזיקה במתחמי סינמה סיטי, זכו בתואר אנשי השיווק של 2010 בזכות קמפיין השקת מרכז G סינמה סיטי בראשל"צ
מקאן חצה לראשונה את רף חצי מיליארד השקל במחזור השנתי - והגדיל את הפער מהמתחרים. אדלר-חומסקי היה היחידי מבין המשרדים הגדולים שרשם ירידה בהיקף הפעילות
על פי הדו"ח השנתי של "זניט מדיה", שיעור הפרסום באינטרנט ובעיתונות המודפסת גבוה מהממוצע העולמי. לעומת זאת, הפרסום ברדיו ובשילוט החוצות מפותח בהרבה במדינות המערב מאשר בישראל
במסגרת קמפיין לחבילת 1000 דקות שיחה, יוצאת "בזק" בפעילות גם בפייסבוק, המתבססת על תחרות ריאליטי, המחפשת את הדברנים הגדולים ברשת. שמונה הדברנים הגדולים יעלו לגמר
בפרטנר יערכו מכרז לבחירת משרד פרסום נוסף: בין השמות שצפויים לקבל הזמנה להשתתף במכרז JWT; יהושע וגליקמן, שמטפל בתקציב מירס
עדי כהן סברוב, מנכ"ל BBDO SOHO בארבע השנים האחרונות, הודיעה על סיום תפקידה. גיל ליבר, בארבע וחצי השנים האחרונות מנכ"ל משרד הפרסום לין &לין, יחליפה בתפקיד