שוב ברשת
חברת Refresh של אדם שוב, הקימה אתר תוכן ומערכת בלוגים עבור ראש עיריית הרצליה יעל גרמן ומנהלת עבורה את קמפיין האינטרנט לקראת הבחירות
חברת Refresh של אדם שוב, הקימה אתר תוכן ומערכת בלוגים עבור ראש עיריית הרצליה יעל גרמן ומנהלת עבורה את קמפיין האינטרנט לקראת הבחירות
שופרסל - המפרסמת הגדולה עם הוצאה ריאלית של 3 מיליון דולר. עוד מתבלטים: פוקס עם הקמפיין החדש, פרוקטור אנד גמבל ושברולט
פורה הוא מבעלי משרד האינטרקטיב Redhead וחברת רכש המדיה פרומדיה. יחליף את המנכ"ל היוצא, ערן גפן, שמכר את חלקו במשרד לפני כחודש
כמה חודשים לאחר שחזר בסערה לכיסא מנכ"ל מקאן, ממנה אילן שילוח את איריס בק למנכ"ל והופך ליו"ר פעיל
המשרדים הם מקאן-אריקסון, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, נטלר-גליקמן-סמסונוב, פוגל אוגליבי וזרמון-גולדמן
שלושה שבועות אחרי שתקף את הפירסומאי ספי שקד מפרסם הדר גולדמן מודעה בה הוא מבקש את סליחתו
מדד יפעת: התקשורת מפרגנת לנוחי דנקנר, מיקרוסופט קיבלה את מירב הסיקור החיובי בתקשורת ברבעון השלישי של השנה
לקמפיין יתווסף אתר אינטרנט חדשני שמעוצב ברוח הקמפיין של פרוש, שבו נעשה שימוש בדמותו המאוירת
בעקבות המאבק העסקי מול אודי פרידן ואילן שילוח, רמי שלמור עוזב את תפקיד יו"ר איגוד הפרסום. יאיר גלר יחליף אותו