רדיו 99 מסכם את קמפיין ה"קארפול": "חיבר את כולנו סביב ערך חיובי"
השבוע זכה הפרויקט המשותף למשרד להגנת הסביבה ולתחנה בפרס פרויקט רדיו מיוחד מטעם כנס העיתונות 2012 אשר ייערך בשבוע הבא באילת
השבוע זכה הפרויקט המשותף למשרד להגנת הסביבה ולתחנה בפרס פרויקט רדיו מיוחד מטעם כנס העיתונות 2012 אשר ייערך בשבוע הבא באילת
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי נוקט בצעדי התייעלות. 7 עובדים במשרד פוטרו, ונערך קיצוץ של עד 3%-5% בשכר העובדים
שגית צור להב כיהנה בעבר במגוון תפקידי שיווק בתשלובת החלב תנובה, בהם, מנהלת היחידה העסקית וסמנכ"ל שיווק
יחצ"נית תובעת מבלוגרית 50,000 ש"ח בעקבות ריב שנבע מכך שהבלוגרית לא כתבה פוסט אוהד על מוצר לא מוצלח
החל מהשבוע, תהיה וואלה! מופקדת בלעדית על הפעילות המסחרית הכוללת של מיקרוסופט און ליין בישראל. אילן ישועה: השותפות יוצרת את קבוצת המדיה הגדולה באינטרנט הישראלי
יחסי הציבור והדוברות של האתר החרדי הפופולרי ינוהלו בחטיבת גופי התקשורת של דני לוי תקשורת
מאי נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בזכות החדרת מוצר להזמנת מונית באמצעות אפליקציית סמארטפון המבוססת על "שירות מבוסס מיקום"
הקצאת ספוטים מצד הזכייניות, בארטרים על מדיה עם העיתונים ופרו בונו של תחנות הרדיו - כך הצליח מעריב להרים קמפיין כמעט בלי להוציא שקל. האם הוא עבד? זה כבר סיפור אחר
גיתם BBDO הודיעה על שינויים צפויים בקבוצה: עדו הר-טוב, מנכ"ל משותף בחברת הייעוץ BBDO IM, יסיים את תפקידו בחברה עד סוף השנה ויקודם לתפקיד בכיר בהנהלת הקבוצה
וואלה! זוכה ל-47.5% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. לראשונה כוללת המדידה גם נתונים על מספר הגולשים היומי
הפער בהיקף החשיפה בין וואלה! ל-ynet מתרחב גם בחודש החולף - כך עולה מנתוני הסקר. וגם, דווקא על רקע המשבר במעריב מציג NRG התחזקות משמעותית
על-פי נתוני יפעת, משרד הפרסום מקאן-אריקסון ירד ב-17% בהיקפי הפרסום במחצית 2012 לעומת התקופה המקבילה אשתקד
ללנדנברג יש אמנם מניות בקבוצת פוליסיס אך על פי ההערכות כבר בתקופה הקרובה ירכשו הצרפתים את האחוזים הבודדים שנותרו בידיו והוא יחדל להיות חלק מהקבוצה לחלוטין