של מי הצב הזה?
שני בדרנים מאיימים בתביעה וטוענים שהפרסומת של לאומי למשכנתאות מועתקת ממופע שלהם. הבנק: "נסיון מגוחך לייצר יחסי ציבור"
שני בדרנים מאיימים בתביעה וטוענים שהפרסומת של לאומי למשכנתאות מועתקת ממופע שלהם. הבנק: "נסיון מגוחך לייצר יחסי ציבור"
חברת החשמל פירסמה היום את המכרז על תקציב הפרסום של החברה המוערך בכ-23.5 מיליון שקל - ומטופל החל מ-2001 ע"י אדלר חומסקי
,הקמפיין, בהיקף של 2 מיליון שקל, יעלה באמצעות "מקאן אריסון" בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24
זוגלובק סיימה את השלב הראשון של המכרז על תקציב הפרסום שלה: מקאן אריקסון, ראובני פרידן, ובאומן בר ריבנאי עלו לשלב הסופי
המשרד מוביל בדירוג המשרדים בהיקף הפרסום. ההוצאה הריאלית עמדה על כ-7.2 מיליון דולר. מקאן מוביל באינטרקטיב
ג'יימס ריצ'רדסון בוחן מספר משרדי פרסום. גורמים בענף טוענים כי שוחח בין היתר עם אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יהושע TBWA, ראובני פרידן ופוגל אוגילבי
במסגרת שיתוף פעולה בין אסם לרדיו תל אביב יגיעו שדרני הרדיו למשרדים שונים בעיר ויפנקו את העובדים במרק חם בשידור חי
סלקום, פרטנר ופלאפון מציעות כעת מבצעים והטבות כדי למנוע ניידות אל המתחרים. המרוויחים הגדולים - משרדי הפרסום וחברות המדיה
שוק המשכנתאות רותח, והבנקים משקיעים בפרזנטורים מפורסמים כדי למשוך את קוני הדירות. גדי סוקניק, ג. יפית ומודי בר-און
איש החדשות הפורש יקבל כ-600 אלף דולר בחוזה לשלוש שנים כפרזנטור של בנק לאומי למשכנתאות. הקמפיין יעלה היום בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, בכיכובם של סוקניק וצב בדיבובו של בועז שרעבי
לפיד מתנה את החוזה עם חדשות ערוץ 2 בכך שימשיך לפרסם את בנק הפועלים. בכירים ברשות: "לא ניתן ללפיד לייצג גוף מסחרי במקביל"
השקיעה 16 מיליון דולר בפרסום בשנת 2007. פרטנר פירסמה ב-15 מיליון דולר, וסלקום השקיעה 13.6 מיליון דולר
הטוטו משיב את הסיסמה ההיסטורית "הטוטו מקדם את הספורט בישראל" ומשקיע בכך 6 מיליון שקל
החברה החדשה תקרא יורו-ארד תקשורת. 51% מן המשרד יהיה בבעלות של יורו העולמית ו-49% של ארד תקשורת
כנראה שענייני שלומי בראל הצליחו להשכיח את כל המהומה שהיתה מהראיון שהעניק ג'קו לפני שנה פלוס: עכשיו הוא הולך להיות פרזנטור
תקבע רף מקסימלי לעמלות היתר. השקיפות תהיה מלאה ותחול גם על הרדיו. לא תהיה חקיקה בנושא
דו"ח דרור שטרום העלה כי רמת העמלות שמשלמות הזכייניות למשרדי הפרסום מגיעה לכדי 30% מסך תקציבי הפרסום
המכרז אמור להיות אחד המכרזים הסוערים והמעניינים שידע ענף הפרסום בשנים האחרונות
במשא ומתן מתקדם לחתימה עם אדלר-חומסקי. גם תקציב האינטראקטיב של המרכז הבינתחומי יעבור ככל הנראה לאדלר-חומסקי
שווי המשרד בהנפקה יעמוד כנראה על 225 מיליון ש'. משרד הפרסום רוצה לגייס בשבוע הבא כ-43 מיליון שקל
עדי אשכנזי תקבל כ-3 מיליון שקל עבור קמפיינים של ישיר בית השקעות ב-3 השנים הקרובות
זמיר דחב"ש עוזב את יורו תל אביב ופותח משרד עצמאי בשם שלום ת"א. יקדיש חלק ניכר מזמנו לניהול מאבקים ציבוריים
חברת הלוויין נעזרה בהם בנוסף לאילן שילוח בעת משבר שיבוש השידורים. חוזה הפרסום של yes עם מקאן מסתיים בעוד חודשיים
רשת האופנה FOX מפרסמת את קולקציית התחתונים והגרביים על גבי בניין המשקיף על נתיבי איילון. סעו בזהירות
עד כה כיהן כמנכ"ל יוניברסל מקאן. במסגרת תפקידו כמשנה למנכ"ל הקבוצה ינהל שטרן את הפעילות המסחרית של הקבוצה
שתי החברות האחרות שהשתתפו במכרז הן TNS טלסקר ואינטרסייט. ynet החליטו לא לקחת חלק במהלך
בחברות המדיה מחכים ל-TGI. בכיר בתחום רכש המדיה: "המחיר לעמוד הוא כ-20 אלף שקל - בערך כמו ב'מעריב'"