שותה הכפר
בבלוגספירה מתרעמים על מימונו של הבלוג המדובר, "שותה וקם", על ידי בירה מכבי. לעידית פרנקל ולאלון עוזיאל אין בעיה עם זה כל עוד התוכן הוא איכותי
בבלוגספירה מתרעמים על מימונו של הבלוג המדובר, "שותה וקם", על ידי בירה מכבי. לעידית פרנקל ולאלון עוזיאל אין בעיה עם זה כל עוד התוכן הוא איכותי
אירית שפייזמן, סמנ"כלית אסטרטגיה שיווקית בשטראוס, מספרת בתכנית "הקמפיין" של החינוכית על נסיבות חזרתו של מילקי קצפת למדפים
רוזנבלום נבחר על ידי קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, לפרזנטור החדש של המותג בישראל, ויקבל עבור הקמפיין בלבד כ-450 אלף שקל לשנה
אתר הסרטונים יוטיוב מאפשר, החל מהיום, למפרסמים המקומיים להשתמש בכלי פרסום הוידאו המתקדמים שלו
סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות זכה בתואר מטעם איגוד השיווק הישראלי, בזכות הצלחת מהלך שיווק פרויקט הנדל"ן שרונה שהוביל
משרד הפרסום גיתם מזמין יוצרים ומפתחים בתחום המדיה הדיגיטלית לפיצ'ינג בפני פאנל של הנהלת גיתם, לקראת השקת BBDO LAB בפסטיבל ראש פינה
מותג האופנה "ברשקה", הפונה לנערות בנות 14-25 יפתח סניף ראשון בקניון הזהב בראשון לציון בסוף 2010
רשת האופנה "פרנץ' קונקשן" תפתח סניף ראשון בישראל בקניון רמת אביב כבר בחודש ינואר הקרוב בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח מצד הזכיין - איש העסקים רון דורון
TheMarker זכה במכרז להפעלת אתר האינטרנט של איגוד השיווק. תלמה בירו: "האתר יהווה מקור אינפורמציה מרכזי עבור אנשי השיווק בישראל"
העיתון רכש חסות בתכנית בשווי של מאות אלפי שקלים ומצטרף בכך לנותנות החסות האחרות: אסם, נוקיה ובזק
השניים התחייבו כי עד להחלטת הבורר אף אחד מהם לא יבצע צעדים חד צדדים כלשהם, לא יוציא מהחברה תיקי לקוחות באופן פיסי או במדיה אלקטרונית
הקבוצה, שבבעלות אבי מלכה, העבירה את תקציביה מיהושע TBWA והיא מחזיקה בארבע רשתות אופנה - ML, ML MEN, MAMZ וג'אמפ
שטרנשוס, בן 52 במותו, צווה את גופתו למדע וטקס לזכרו יתקיים ביום שישי הקרוב באולם צוותא בתל אביב. ענת סרגוסטי: "הנושא החברתי ממש זרם לו בעורקים"
אסם תשלם 1.5 מיליון שקל על חסות בלעדית למותג ביסלי באתר האח הגדול. בזק משלמת 2 מיליון שקל על תוכן שיווקי
המשרד קיבל את הפרס על קמפיין "הספק" של הועד למלחמה באיידס. יו"ר התחרות: "התשדיר גרם לכולנו להסתכל על פוטנציאל הפרסום ברדיו בדרך אחרת"
חברת ההפצה ממשיכה להתחזק על חשבון מתחרותיה ותפיץ באופן בלעדי את מותג הילדים והנוער החזק מכולם
הפרסומת, באמצעות המשרד אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכתה ב-71 נקודות, 21% עבור תרומה למותג ו-29% עבור קריאטיביות
מנכ"ל תנה תעשיות בע"מ המייצרת את מתקן המים תמי 4 נבחר בזכות הפיכת המתקן לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים