ארומה ממתגת את הסניפים הכשרים בירושלים
מדובר על סניפים שעד היום מכרו רק מוצרים חלביים והיו סגורים בשבת, וכעת הם קבלו גם את אישור הרבנות
מדובר על סניפים שעד היום מכרו רק מוצרים חלביים והיו סגורים בשבת, וכעת הם קבלו גם את אישור הרבנות
מדובר על קמפיין למכשיר טלפון קבוע לרכב המשלב בתוכו תוכנת ניווט שמתריעה על מכמונות מהירות ועומסי תנועה
הקמפיין, בהיקף של 2 מיליון שקל יעלה למשך כשלושה שבועות בטלוויזיה ובבתי הקולנוע של רשת רב חן
הקמפיין, בהיקף של חצי מיליון דולר נערך על ידי ענבר מרחב שקד וכולל 2 סרטוני טלוויזיה ומודעות בעיתונות הארצית
חתמה על הסכם זיכיון וידע עם מולר הגרמנית. טרה תיהיה המשווקת הבלעדית של מוצרי החברה, אשר ייוצרו בישראל
הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בערוצים המסחריים, על גבי מסכי הקולנוע ובשילוט חוצות החל ממחר
הקמפיין לשנת 2007, בעלות של 3 מיליון דולר יצולם בלונדון ויכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ונקודות מכירה
במסגרת הפעילות, באמצעות "פובליסיס סקטורס", עיצבה החברה מארז חגיגי לבקבוקי קולה-קולה ברוח החגים
הקמפיין, בהיקף של 2.5 מיליון שקל יכלול חסויות למזג אוויר, טלוויזיה ורדיו
עופר לינצ'בסקי מנכ"ל רכבת ישראל: "החברה צפויה לחסוך 2 מיליון שקל בעלויות רכישת מדיה בשנת 2007"
מטבלת המפרסמות הגדולות בולטת בהיעדרה קבוצת שטראוס-עלית. מקאן אריקסון שומר על המקום הראשון בין משרדי הפרסום
סרטון הטלוויזיה נוצר בהשראת הסרט "שליחות קטלנית" ועלה באמצעות פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי
הקמפיין הנוכחי מסמן את יריית הפתיחה למהלך שיווקי נרחב אשר נועד להשיק את סדרת הטלפונים הדקים של סמסונג
הקמפיין יעלה למשך עשרה ימים באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובהשקעה של חצי מיליון שקל
את מסע הפרסום נבחרה להוביל הדוגמנית תהילה ריץ' - תגלית של יקי הלפרין שגם צילם את הקמפיין
בישראל הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע" ויתמקד בעיתונות, אינטרנט ומבצעי קד"מ
הקמפיין יכלול סרטון בערוץ 2, שילוט חוצות, אוטובוסים, דייור ישיר וכמובן קמפיין אינטרנט
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "פוגל אוגלבי", בתקציב של חצי מיליון דולר
Ideas Shop מקבוצת באומן תמתג את מגדלי היוקרה עבור חברת ההשקעות ברגרואין
הקמפיין, בכוכובם של קים בסינג'ר וגרי סיניס, יעלה בהשקעה של כ-250 אלף דולר
הקמפיין בהיקף של 150 אלף דולר יעלה בוואלה! ע"י משרד הפרסום EXPERT למשך שלושה שבועות
רעידת אדמה שהתכוון אליה יו"ר טמיר כהן היא ירידת כוחם של אמצעי המדיה המסורתיים ועלייה של כלי פרסום אחרים
בר תקשורת, יטפל בפעילות הקמעונאית והמסחרית של המשביר ואייזנברג אליאש יטפל בקשרי משקיעים ושוק ההון
הפסטיבל יגובה בקמפיין פרסום בעיתונות ובשלטי החוצות באמצעות תדמית וחברת ההפקות נישה מוסיקלית.
הקמפיין, בהיקף של 80 אלף דולר יעלה בעיתונות למשך שבועיים
מדובר בקמפיין לסדרת מגני תחתון חדשה "קוטקס אולטרה לייט" שתעלה בטלוויזיה ובאינטרנט באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון
עד סוף שנת 2007 יוסרו כל שלטי הפרסום הענקיים המעטרים את הבניינים סמוך לנתיבי איילון, מחשש לתאונות דרכים. בר הרוסה
נייקי ישראל משקיעה 800 אלף דולר בהשקת קולקצייה מקצועית לספורטאים. לראשונה משתתפי הפרסומת - ישראלים
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובהשקעה של מיליון שקל
הקמפיין בהיקף של 2 מיליון שקל בכיכובו של קושניר יקדם מבצע מצלמות חינם ללקוחות חדשים ברכישת ביטוח מקיף וחובה לרכב