הקרב על המילקי
חברות המדיה של שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי נאבקות על תקציב שטראוס. חלוקת תקציב המדיה והפרסום תוכרע בשבועיים הקרובים
חברות המדיה של שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי נאבקות על תקציב שטראוס. חלוקת תקציב המדיה והפרסום תוכרע בשבועיים הקרובים
משרד הפירסום BBDO הינו המשרד הראשון שמאחד את פעילות חברת האינטראקטיב עם פעילות משרד הפרסום
אדלר-חומסקי מעוניינת למנות לדירקטור פנימי את מנחם רביד, מנהל השקעות בחברת אפסילון ודודה של אשתו של ראובן אדלר
המאמי הלאומית גילחה את שיערה בשביל קמפיין לחברת פלאפון. קבלו את הקרחטייב
שנה טובה לזכייניות: קשת, רשת ו-10 הגדילו הכנסותיהן מפרסום באחוזים מרשימים. ערוץ 10 מוביל עם גידול של 25%
צפוי לקבל יותר מ-600 אלף דולר ל-3 שנים. טדי הפקות: "מתנהלים מגעים מתקדמים ואנחנו מעריכים שהחוזה ייחתם בימים הקרובים"
פלאפון משיקה קמפיין פרסומי נוסף בהשתתפות ארקדי גאידמק. המבצע מצטרף לתוכנית הליסינג שמציעה פלאפון בימים אלו
בעקבות חרם המפרסמים, מתכונת חדשה לשיפוט בטקס פרסי קקטוס הזהב. צוות השופטים יצומצם ל-20 ויורכב מאנשי קריאיטיב בלבד
יאיר גלר הודיע כי גלר נסיס לא ישתתף במכרז. המשרדים אדלר חומסקי, שלמור אבנון עמיחי וזרמון גולדמן הודיעו כי ישתתפו
מיכל צרפתי אפרת, העובדת במשרד הפרסום שמונה וחצי שנים, החלה את דרכה בפרסום ורשבסקי פריליך דובב לפני כ-15 שנה
היא גל גדות. מלכת היופי לשנת 2005 שמשקשקת איכוצ' עם פרובוקציה כזית. החברה חוזרת להעדפה של פנים מפורסמות
קמפיין יוזמת ז'נבה הקורא להידברות עם הפלסטינים ופתרון נושא ירושלים נאסר לפרסום בקולי"ש. הקמפיין הקורא לאיחוד העיר דווקא משודר
הרשת עבדה עם אדלר חומסקי למעלה מעשר שנים. תקציבה השנה - כ-4.5 מיליון דולר עד כה
חברת האינטראקטיב פירסמה השנה באנרים בכ-100 אלף דולר. הרכישה תחזק עוד יותר את אחיזת אדלר חומסקי בקבוצת בזק
מרינה מקסימיליאן-בלומין קיבלה 150 אלף שקל עבור הביצוע המלווה את קמפיין בזק החדש. קריין הבית: גידי גוב, תמורת 100 אלף דולר לשנה