אין לו zman
סלקום תגנוז את פרויקט Zman-is-Money, כשנה אחרי ההשקה, לאחר שלא הצליחה לגייס מפרסמים. תשיק אותו מחדש בגרסת אינטרנט סלולרית
סלקום תגנוז את פרויקט Zman-is-Money, כשנה אחרי ההשקה, לאחר שלא הצליחה לגייס מפרסמים. תשיק אותו מחדש בגרסת אינטרנט סלולרית
משרד התיירות מחפש נותני חסות עבור קמפיין ים המלח לשבעת פלאי עולם. הקמפיין הקודם, פלאי עולם מעשה אדם, בו הצביעו רק מאה מיליון, נתן ערך כלכלי של כ-5 מיליארד דולר לאתרים
בין השאר המשרד יתמוך בסכום של 100 אלף שקל בעמותת ישראל בשביל אופניים וב-90 אלף שקל בארגון חיים וסביבה
זכה במכרז לניהול מכירת הפרסום בקול ישראל. ההערכות הן כי הכנסות רשות השידור מפרסום ברדיו יגיעו ב-2010 ל-115 מיליון שקל, מתוכם צפוי פרחי לגרוף כ-25%
מנהל השיווק בהנקל ישראל נבחר בעקבות ההשקה המחודשת של ג'ל הכביסה של פרסיל, שהגדילה את נתחו בשוק והובילה את המתחרים הגדולים בשוק להשיק מוצרים דומים
בתום מאבק משפטי סבוך, הודיעה היום החברה על פתיחת החנות השניה בישראל ב-9 במרץ. בהקמת החנות, בה יועסקו כ-500 עובדים, הושקעו עד כה 400 מיליון שקל
ערוץ 24: "הגבלנו ביוזמתנו את הזמן המוקצה לפרסומות לטובת התוכן". ערוץ 9: "העובדה שלא ירדנו בשעות הפרסום בשנה כה קשה היא הצלחה"
הרשת תפיץ אלבומים באמצעות רשת צליל מבית סטימצקי, על ידי שימוש במערך ההפצה העצמאי שלה. "בעתיד נשקול כניסה לתחום הפקת המוזיקה", אומר מנכ"ל רשת צליל
כך עלה מסקר שבדק את הסיקור התקשורתי של האירועים. מסקר שבדק את מודעות הציבור עלה, כי 69% מאמינים כי היה חשוב לציין את שנת ה-100
פעילות המחלקה החרדית של המשרד הצטמצמה בשנתיים האחרונות בכ-50%. הלקוח הגדול ביותר שעזב את המחלקה הוא חברת סלקום, שעברה לגיתם BBDO
החברה תשקיע בשנה הבאה 14 מיליון שקל בפרסום למזגנים. התקציב יטופל במקאן אריקסון. ב- 2010 יפרסמו חברות המזגנים בכ-60 מיליון שקל
הרשת קיבלה לידיה את החנות ששכרה בגרנד קניוןבעיר והחלה בשיפוצים. השאיפה - לפתוח את החנות עד אפריל 2010
העובדים שכרו את המשרד לקראת דיון בחוק בנק ישראל. יו"ר הועד ניצה קסיר: "הדבר הנכון הוא להיעזר בכוחות מקצועיים ומנוסים המתמחים בניהול משברים"
המשרד נפרד ממקאן אריקסון לאחר שלוש שנים. דוד פוגל מתכנן להיפגש עם ראשי כל חברות רכש המדיה הגדולות
רשת האופנה תצמצם את כמות החנויות לטובת שטחי מסחר אחודים לגברים ונשים בגודל 400 מ"ר. המנכ"ל מסביר: "מדובר בצעד אסטרטגי למותג - לא לצורך צמצום עלויות"
מנכ"ל גיתם BBDO מיכל המאירי דיברה בכנס ראש פינה על חדשנות קריאטיבית בעידן טכנולוגי
חברת "אלקטרה" מוצרי צריכה הודיעה על מתיחת פנים תחת שמות חדשים ועם פרזנטור חדש ונלהב במטרה להשתלט על שוק מוצרי החשמל הביתיים. עלות הקמפיין: 1.7 מיליון דולר
מנכ"ל יורוקום נוקיה: "העברת התקציב - בהחלטת נוקיה העולמית". רהב: "אני מנוע מלטפל בתקציביו האחרים של אלוביץ' בשל תפקידי כיועץ התקשורת של סלקום"
בכירי עולם המדיה קידמו שיר אנונימי כחלק מקמפיין של הועד למלחמה באיידס. השיר, "Going all the way", של להקת Sdia הושמע ברדיו לא מעט פעמים