ממחר: דוגמניות ייאלצו להציג אישור רופא לפני הופעה בפרסומת
בנוסף, בכל פרסומת שבה נעשתה עריכה גרפית להצרת היקפי הגוף של הדוגמנים, תצורף ההבהרה: "נעשה שימוש בעריכה גרפית לשם הצרת היקפי הגוף"
בנוסף, בכל פרסומת שבה נעשתה עריכה גרפית להצרת היקפי הגוף של הדוגמנים, תצורף ההבהרה: "נעשה שימוש בעריכה גרפית לשם הצרת היקפי הגוף"
תחרות הקריאייטיב "קקטוס הזהב" תבוטל ולא תתקיים בשנת 2013, כך מודיעים היום באיגוד חברות הפרסום, זאת מתוך "רצון להקל על המשרדים נוכח הידרדרות והפיטורים בשוק"
המגזין החדש בבעלות אלי עזור ישיק בשבוע הבא קמפיין באמצעות "אליקים-הרמן", אשר אחראי גם למיתוגו של העיתון ולבחירת השם. בעיתון מדווחים על אלפי מנויים תוך שלושה שבועות
זאת אחרי שנתיים בלבד. עפ"י החוזה, החברה יכולה הייתה להחזיק בזיכיון הפרסום ברכבת עד 10 שנים. ברכבת שוקלים אם לצאת למכרז חדש
במסגרת תפקידו הוביל ברגר במשך 9 שנים את האסטרטגיה התקשורתית הגלובלית ואת הטמעתה ב-35 מדינות שבהן משווק המותג AHAVA בעולם
מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה מעוניין לגייס דובר פרסית, שיסייע בהסברה מול דעת הקהל האירנית בערוצי המדיה החברתית. בהמשך יגויסו דוברי שפות נוספות
רדיו אקו 99 FM תצא גם השנה בפרויקט מיוחד לאיתור "הילד הירוק", אשר יצטרף לקאסט שדרני התחנה. המיזם זכה בכנס העיתונות האחרון בפרס הרשות השנייה
עוד לפני הרייטינג, ציבור המגיבים, שגם צופה בטלוויזיה, לא מחבב את ערוץ 10. נכון יהיה יותר לומר שהוא מאחל לסגירתו. מה הפיתרון? בתור התחלה: דיאלוג עם הגולשים. דעה
וואלה! זוכה ל-48.7% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. אתר "הארץ" מתחזק ולראשונה עוקף את nrg של מעריב
כל זמן הפרסום לשידור באינטרנט של משחק הסופרבול נמכר: ייצוג רב לקטגוריית הרכב, מוצרי צריכה, מסעדות, משקאות וטכנולוגיה. 30 שניות בטלוויזיה - 3.7 מיליון דולר
הוועדה למדרוג באינטרנט יחד עם האתרים הגדולים, ביקשו להוכיח למפרסמים באמצעות קמפיין אינטרנט המבוסס על דמות אנונימית בשם אולג פטרושקה - קמפיין אפקטיבי מהו
החברה שמקים בר, עורך מגזין הגייז F/O/D ובעבר דובר חברת התוכן והערוצים "ענני תקשורת", תתמקד בחברות וגופים המתעסקים בתחומי הלייף סטייל
נתון שיא למנוע החיפוש בחצי השנה האחרונה - 91.7%. עוד בחמישיה הפותחת - יוטיוב, פייסבוק, Ynet ו-וואלה!. עלייה לאתרי החדשות בשל מבצע "עמוד ענן" והבחירות המתקרבות
הרשות השנייה פסלה את הסרטון בשם "ארבעה כללים לשמירה על הבולבול" בליווי קריינותו של אהוד גרף, בנימוק שהוא "אינו מתאים לשידור בערוצי הטלוויזיה המרכזיים בישראל"
באומן, שטיפל עד עתה בתקציב הוט, קיבל הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו. תקציב המדיה של פרטנר צפוי להישאר ביוניון
תחנת הרדיו משיקה קמפיין נוסף במסגרת מיתוגה כירוקה. מטרת הקמפיין: העלאת המודעות לשימוש חסכוני באנרגיה
הקרב בין מעריב לבין מוסף סוף השבוע החדש של אלי עזור מתחיל עוד טרם הודפס עמוד אחד של המגזין: לוואלה! ברנז'ה נודע כי קמפיין הרדיו של עזור לא ישודר - בשל אזכור המתחרה
החברה תתמקד בתחום פרסום מבוסס תוצאות, טכנולוגיות מסחר, פרסום התנהגותי ופתרונות מדיה מתקדמים. כחלק מהמהלך תמוזג atom media של וואלה! עם החברה החדשה
טננבוים שימשה בארבע השנים האחרונות כדוברת גלי צה"ל וגלגלצ. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מערך הדוברות ויחסי הציבור של הרשות
נבחרת השפים וצופי ערוץ האוכל יחליטו מי הפוליטיקאי שמבשל לא רק "דילים", אלא גם הכי טוב בבית המחוקקים הישראלי