הרשות השניה נכנסת לכוננות
קמפיין הטלוויזיה של פוקס יעלה בקרוב בהשקעה של 3.5 מיליון דולר. נראה שכמנהגם של זרמון גולדמן, גם הפעם הסרטונים יהיו פרובוקטיווים
קמפיין הטלוויזיה של פוקס יעלה בקרוב בהשקעה של 3.5 מיליון דולר. נראה שכמנהגם של זרמון גולדמן, גם הפעם הסרטונים יהיו פרובוקטיווים
תשקיע 7 מיליון שקל במסר "רגע מתוק בחיים". מההחלטה ניתן ללמוד כי החטיף אינו מועמד למחיקה, לעומת טעמי, כיף כף ומקופלת
הממונה על ההגבלים העסקיים חסמה את ניסיון איגוד משרדי הפרסום לערוך בדיקה משל עצמו שמטרתה לעצור את בדיקת הרשות השניה
צופה בערוץ הספורט תובע 273 מיליון שקל: "הערוץ מפיק רווחים מהמפרסמים על חשבון הצופים. עליו להתחשב גם בציבור הצופים"
הפרסומת בהשתתפות גדי יגיל ומודי בר און זכתה ב-100 נקודות, 34% עבור תרומה למותג ו32% עבור קריאטיוויות
אילן שילוח הוא השותף העסקי החדש של גאידמק ברדיו 99FM. זאת, לאחר ששילוח הצהיר כי לא מעוניין בעסקים עם חשודים בפלילים
הסטייליסטית הנוצצת תציג בסדרת המודעות של קמפיין עונות את משנתה האופנתית ואת הטרנדים הבינלאומיים כיום
בוס חדש, לוגו חדש, ג'ינגל חדש. רדיו 99 נפרד משיתוף הפעולה עם esc של פלאפון ויוצא, החל מהיום, לחיים חדשים
יהפכו לשכירים במשרד שהקימו. השותפים התחייבו להמשיך לעבוד במשרד עשור נוסף; שלומי אבנון מונה לסגן יו"ר Y&R אירופה
באתרי האינטרנט עלה לאחרונה קמפיין גיוס עובדים של מקאן אריקסון; לפי הקמפיין - הטלוויזיה והעיתונות מתו והאינטרנט הוא העתיד
מוני ליימן: משרד הפרסום שילשל לכיסו סכומים ניכרים של עמלות יתר - בניגוד להסכמים. בית המשפט יכריע לראשונה בסוגית עמלות הפרסום
תקציב יחסי הציבור של התחנה יעבור ממשרד וגנר גרינשטיין למשרדו של דרור.
"הטוקבקים - אחד הדברים הכי בזויים באינטרנט" אמר איש יחסי הציבור. אירנה שלמור מודה: לפעמים אנו נכנסים לטוקבקים עבור לקוחותנו
אילן שילוח יו"ר מקאן אריקסון ישראל אמר הבוקר בועידת ה-com.vention כי קבוצתו אף תוביל את מהלך הכניסה למזרח אירופה
בשלב הראשון יושקו 200 מוצרים תחת "המותג", שאמור לתת מענה למותג הפרטי של שופרסל
המותג המושקע ביותר היה אורנג', בקמפיינים בהשקעה של 1.5 מיליון דולר בחודש בודד
מנסים לייצר מחקר אודות הפעילות הכספית של הענף, שנועד לבלום את הבדיקה שעורך דרור שטרום. דאבוש: "שטרום ממשיך בבדיקתו"
48% מהמותגים בעולם ישתמשו השנה באתרי רשתות חברתיות. מחקר: "30% מגולשי הרשתות סומכים על הגולשים יותר מעל המפרסמים"
הסקר מראה כי הנוער מגדיל את זמן הגלישה באינטרנט. "רייטינג" מאבד 34.7% מכוחו, "פנאי פלוס" שומר על יציבות
מעבירה למשרד את תקציב פרסום הגלידות באינטרנט. גובה התקציב לשנה הקרובה הוא כ-1.5 מיליון שקל
האתר ימותג תחת השם yes. וואלה! תפעיל את מערך הפרסום באתר, ותתחלק בהכנסות מפרסום בו עם yes
BBDO Soho מצטרף ליחידות לטיפול בתקציבים קטנים במשרדים מקאן אריקסון, באומן-בר, אדלר-חומסקי
איגוד המפרסמים בחר בעורך הראשי של ynet. פדר נחשב היום לאחד המועמדים לתפקיד עורך העיתון ידיעות אחרונות
כדי להמחיש את הירידה בתעריפי השיחות משתמשת בזק בסלינקי (קפיץ מתדרדר) בקמפיין החדש שלה
הקמפיין כולל תשדיר שירות לטלוויזיה ולרדיו, שלטי חוצות ובאנרים באתרי אינטרנט הקוראים לתרומה באמצעות שליחת SMS
עוזי כהן אאוט. הדמות ללימוד אנגלית לטף היא מלכת התחפושות על פי יפעת מחקרי מדיה. ארץ נהדרת, מדרדרת למקום 19
אריאלי, ממייסדי ענף הפרסום בישראל, חתום על הקמפיינים: "תנו לגבר גולדסטאר" ו"תן לאצבעות ללכת במקומך - דפי זהב"