מכת רשתות
בזמן שרשתות השיווק נאבקות על נפשכם וארנקכם באמצעות קמפיינים לכאורה סופר-מאגניבים אבל בפועל מגה-טאמבלים, שרון קנטור מעדיפה לצום
בזמן שרשתות השיווק נאבקות על נפשכם וארנקכם באמצעות קמפיינים לכאורה סופר-מאגניבים אבל בפועל מגה-טאמבלים, שרון קנטור מעדיפה לצום
ידיעות אחרונות משתף פעולה עם משרד הפרסום גיתם BBDO לטובת קמפיין אורות התקווה של עמותת עלם
היקף הפרויקט מוערך ביותר ממיליון דולר. החברה זכתה בפרויקט בתום מכרז בו השתתפו בעיקר חברות מקומיות
לאורך שנות שלטונה של תקשורת ההמונים לחשו כולם, שאין מדיה אפקטיבית יותר מהמלצה של חבר. האינטרנט החזיר את האמת הזאת אל מרכז הבמה. אילון זרמון משנה סטטוס
סך ההוצאות לשיווק במשק עומד על 5,672 מיליארד שקל לעומת 6,321 מיליארד שקל בשנת 2008. הצמצום בהוצאות השיווק בולט לאור הירידה המינורית יחסית בהוצאות לפרסום
סוף השבוע הראשון של המתחם החדש בראשון לציון הזכיר באופן מטריד את פתיחת חנות H&M בעזריאלי שבוע קודם לכן. מגרשי החניה התמלאו במהירות וכל הכרטיסים לבתי הקולנוע אזלו. פתיחה מהסרטים
בקמפיין החדש של החברה הושקעו עשרה מיליון שקל. גם קסטרו יצאה באחרונה בקמפיין בהשקעה של חמישה מיליון שקל
ניופאן מפרסמת פרטים חדשים על הספר האלקטרוני שלה, וחושפת את ההוצאות לאור שמשתתפות במיזם
קסטרו, גאפ ו-H&M העבירו את התחרות על תשומת לבו של הצרכן לשלטי החוצות. מנכ"ל אדרי מדיה גרופ: "הרשתות הבינלאומיות העירו את התחום, יש ביקושים גדולים מהרגיל"
בחברה החליטו להשקיע 1.25 מיליון שקל בפרסום ברשתות החברתיות ולהעביר 25% מהתקציב שהוקצה לגוגל - לפייסבוק. לפרסום במנוע החיפוש יוקצו 3.75 מיליון שקל, לעומת 4 מיליון ב-2009
הפרסומת לממיר המקליט של HOT בהשתתפות כוכבי הדרמה "הבורר" זכתה במקום הראשון בדרוג החודשי של איגוד השיווק הישראלי
ההכנסות מפרסום הסתכמו בכ-69 מיליון שקל, הרייטינג כמעט זהה לזה של העונה הראשונה
למקום השני בדרוג של ארגון ויצו הגיעה פרסומת לדאודורנט AXE. עו"ד ארנה לין, יו"ר צוות השופטים: "נשים בפרט והציבור בכלל צריך לחשוב מחדש איזה מוצרים כדאי לקנות"
נשים מבלות יותר מגברים ברשתות חברתיות. על פי הסקר של משרד הפרסום מקאן אריקסון, 75% מהגולשות רוכשות מוצרים על בסיס המלצות שקיבלו ברשת
הפרסומאי השקיע מיליון דולר בחברת מאטומי, המאפשרת לגולשים לשלם עבור שירותי תוכן באינטרנט באמצעות מילוי סקרים או השתתפות בפעילות שיווקית
הספסל יורד התקציב עולה: לשכת התיירות של טורקיה משקיעה שני מיליון דולר בקמפיין מיוחד שסיסמתו "ראית הכל ולא ראית כלום!" במטרה להרחיב את התיירות הישראלית למדינה
אליזרין וויסברג המוכרת כבלוגרית זרוב מצטרפת לזרוע הדיגיטלית של מקאן כארט דירקטור ומפתחת אסטרטגיה תכנית ועיצובית לבלוגוספירה ורשתות חברתיות
היחצ"ן רני רהב זכה במכרז שערך משרד התיירות הטורקי, והוא זה שישמש מעתה כדובר הפעילות התיירותית של טורקיה בישראל. רק שיקפיד על גובה הכיסאות במשרד