עיתונאי סוריה מתלוננים: רודפים אותנו
נשיא סוריה בשאר אסד חושש כי כלי התקשורת הזרה הפועלים בארצו מאיימים על המשטר ולכן מצר את צעדיהם. הוא קרא לעמו לצפות בטלוויזיה הממלכתית ש"איננה מפיצה שקרים"
נשיא סוריה בשאר אסד חושש כי כלי התקשורת הזרה הפועלים בארצו מאיימים על המשטר ולכן מצר את צעדיהם. הוא קרא לעמו לצפות בטלוויזיה הממלכתית ש"איננה מפיצה שקרים"
כן נבחרו 14 חברי הנהלה חדשים, בינהם: רן גוראון, סמנכ"ל שיווק של בזק, עינת יוזנט- רביד, מנכ"ל טבעול ישראל וחגית קמין מנהלת אגף השיווק של פז
לאחר חשיפת הקמפיין שמובילה קנפו בגמר האח הגדול, הצהירה רשת השיווק כי שילמה לה שכר עבור יום עבודה בלבד. כעת, לאחר הביקורת, טוענת הרשת: "שילמנו כמה שהיא ביקשה"
בערב הגמר נרשמה עלייה חדה בהזמנות אוכל. בורגר ראנץ' נאלצה לסגור סניפים לאחר שנגמרו הלחמניות. מנכ"ל אתר משלוחה: "כל המערכות קרסו טוטאלית"
הפרסומת החדשה של ויקי קנפו לרשת סופרמרקטים קנתה למעשה את המחאה שלה ובכך שברה שיאים חדשים של ציניות ואטימות. עינב שיף פנתר שחור
ויקי קנפו, גיבורת האמהות היחידניות ממצפה רמון, תפרסם את רשת מגה מול צביקה הדר, הפרזנטור של שופרסל שרכשה את ברייק הזהב בגמר "האח הגדול"
החברה תשלם עבור פרסומת בת 60 שניות, שיוביל צביקה הדר, סכום של למעלה מ-350 אלף שקל. מדובר בפרסומת שצולמה במיוחד לצורך התוכנית
מטרת הקמפיין של משרד התיירות, שעלותו ארבעה מיליון שקלים, היא לשפר את תדמית הענף ולגייס עובדים חדשים
מטרת החוק על פי יוזמיו היא: "להילחם במגפת צריכת האלכוהול בקרב ילדים ובני נוער בישראל, על-ידי החלת ההגבלות על פרסום הקיימות על פי חוק על מוצרי טבק"
הערכות בשוק הפרסום הן כי מחיר רכישת הברייק עומד על כ-250 אלף שקלים. מדובר בפרסומת לסרט החדש בכיכובו של מת'יו מקונוהיי "סנגור במבחן".
כך על פי ארגון ויצו שהעניק גם השנה את אות הקלון. בנימוקי הבחירה נכתב: "מדובר בקמפיין פרסומי שוביניסטי, פורנוגרפי, המציג יחסי אלימות מינית, מרמז לפדופיליה וניצול של נשים"
בין המתמודדים על אות הקלון למפרסם הסקסיסטי של אירגון ויצו לשנת 2011: קניון ארנה, גולדסטאר, קסטרו, מנטוס, מתאים לי ועוד
המשרדים המתמודדים על התקציב של המותג יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, (המטפל כיום בתקציב מירס) גלר-נסיס-פובליסיס, JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער
חגואל נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי בזכות מהלך השקת אצבעות שוקולד פרה שעם השקתן הפכו למובילי שוק עם מכירות של 8.5 מיליון שקל