רק 7.9% מהציבור שינו את הרגלי הקניה לקראת החג
הקמפיינים לא ממש הועילו. מרבית מבין אלו שעברו לקנות ברשת אחרת הן נשים בעלות השכלה והכנסה נמוכה ולרוב תושבות פריפריה
הקמפיינים לא ממש הועילו. מרבית מבין אלו שעברו לקנות ברשת אחרת הן נשים בעלות השכלה והכנסה נמוכה ולרוב תושבות פריפריה
אסתי גינזבורג טורפת בחדווה מול המצלמה בפרסומת חדשה. לא רק שזה משכנע וסקסי, זו גם אצבע משולשת לתעשיית הרזון. לילך וולך גירל פאואר
עוגת השיווק גדלה בשנת 2010 ב-6.3%. הירידה החדה ביותר בתקציבי שיווק חלה בעיתונות המודפסת, אשר ירדה ב-91 מיליון שקל
סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס, נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בזכות קמפיין "אראלה תתקשרי אלי"
רשת שופרסל פנתה במכתב לרשות וטענה כי הצגת דגל ישראל בתשדיר מטעה ואינה חוקית, וכי השוואת המחירים המוצגת אינה תקפה