שלום תל אביב קיבל את תקציב היח"צ של סמייל 012
שלום תל-אביב יהיה אחראי על הניהול התקשורתי הכולל של החברה ויטפל בכל היבטי פעילותה, לרבות קידום מוצרי ושירותי החברה, קידום המותג וליווי סוגיות רגולטוריות
שלום תל-אביב יהיה אחראי על הניהול התקשורתי הכולל של החברה ויטפל בכל היבטי פעילותה, לרבות קידום מוצרי ושירותי החברה, קידום המותג וליווי סוגיות רגולטוריות
איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"ל חטיבת החטיפים של אסם, בזכות המהלך להחדרת בייגלה שטוחים וביסוס מעמד החברה בקטגוריית הבייגלה
זכה ב-2 פרסי גרנד קקטוס, ו-12 מדליות. את רוב המדליות קיבל המשרד עבור עבודה למסטיק "הובה בובה.מדליות נוספות קיבל המשרד עבור קמפיין של מפעל הפיס "אראלה תתקשרי אלי"
דובר צה"ל היוצא יקבל את הפרס במסגרת טקס האריה השואג. יו"ר האיגוד סילביה בית הלחמי: "בניהו תרם להכרה בחשיבות מעמדו ותפקידו של הדובר, איש התקשורת ויחסי הציבור"
משרדי הפרסום עם מספר המועמדויות הגבוה ביותר הם: מקאן אריקסון עם שמונה מועמדויות, אדלר חומסקי עם שש ושלמור אבנון עמיחי עם ארבע מועמדויות
שנה שעברה הביאה סופר-פארם לאירועי ביוטי סיטי את מקס ראיין כוכב הסרט "סקס והעיר הגדולה 2"
אפל מדיחה את גוגל מראש טבלת המותגים הרווחיים בעולם. שווי המותג של החברה עומד על 153.3 מיליארד דולר
עלות הקמפיין, במסגרתו ייעטפו העמודים הראשונים של מעריב, פוסט, יתד נאמן ו-24 שעות של ידיעות, מוערכת בלמעלה מ-400 אלף שקלים
פלד, מנהל השיווק והפרסום בבנק דיסקונט, נבחר בזכות מהלך "מפתח דיסקונט" המעודד את הלקוח גם לחסוך באמצעות כרטיס האשראי