אדלר - המנצח הגדול בקקטוס הזהב בפער גדול ממקאן
אדלר חומסקי הביס את המתחרים גיתם ומקאן אריקסון בפער גדול; זכה בפרסים עבור "להעיף את הבריף" ופעילות פרו בונו להגדלת המודעות למחלת האלצהיימר - "הסרט הלא נכון"
אדלר חומסקי הביס את המתחרים גיתם ומקאן אריקסון בפער גדול; זכה בפרסים עבור "להעיף את הבריף" ופעילות פרו בונו להגדלת המודעות למחלת האלצהיימר - "הסרט הלא נכון"
בין היתר מייעץ בניהו לחברת שמן חיפושי נפט, בה מועסק הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, לעיתונים ג'רוזלם פוסט וישראל פוסט, לתחנות הרדיו האזוריות והדפוס החדש, ועוד
זמיר נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של החודש על הובלת פרויקט המיחזור של החברה בישראל
הם יזמו תחרות ריצה על עקבים, הקימו תנועה לשמירה על הבולבולים ושתלו בפייסבוק סבתא פולנייה. אבל במשרד הפרסום טוויסטד משוכנעים שהם לא רק מגניבים: הם יודעים לגלות עולם
בעקבות פניות הורים לרשות השנייה, הוספה אזהרה לפרסומת של "פמפרס" בה נראים פעוטות כשהם מטפסים ללא השגחה על כסאות
פרופ' גבי ווימן בכנס חיפה: "לאט לאט, מהדורות השבט לא עברו עדיין, אל רשת האינטרנט". סגן שר החוץ דני אילון על יאיר לפיד: "יש להתעסק בעשייה יותר מאשר רק לצייץ"
יוטיוב חוזר למקום השלישי אחרי גוגל ופייסבוק. בגזרת הספורט - אתר ספורט5 חוזר להוביל, ובקרב האתרים הכלכליים - "כלכליסט" שומר על הבכורה
וואלה! זוכה ל-48% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, נענע10 ותפוז. גם בדירוג הקבוצות מובילה קבוצת וואלה! על זו של ynet בהפרש משמעותי
רהב בכנס בנושא אתיקה בתקשורת שנערך באריאל: עם כל הכבוד, אם עיתונאי יקבל זר פרחים בחג זה לא ישנה את דעתו. עודד בן עמי: תוכן שיווקי סמוי דבר מקולל
מועצת הכבלים והלוויין: ההפרות התבטאו בשידור תצוגת האופנה של קסטרו, אייטמים שיווקים של מועצת החלב, הייר קליניק ושטראוס
קרחים מכאן ומכאן: משרד הפרסום גיתם איבד בסוף השבוע את חלקו בתקציב הפרסום של תנובה וכעת הפסיד גם במכרז על תקציב הפרסום של שטראוס. תקציב שטראוס ינוהל על ידי אדלר
במסגרת הקמפיין ישתתפו בני נוער לצד אמני ישראל מהשורה הראשונה במטרה לנסות ולמגר את תופעת האלימות המתפשטת
יו"ר מקאן אריקסון ו"הארץ - דה מרקר" מפסיקים את עבודתם המשותפת, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מקאן: "ענף העיתונות אינו מאפשר כיום לעיתונים לצאת במסעות פרסום עצמיים"
קבוצת WORLDCOM מאגדת 104 משרדי יעוץ תקשורת ואסטרטגיה ב-92 ערים ברחבי העולם
"ראש הממשלה משתף איתנו פעולה באופן מוחלט", אומר היום ראש מערך ההסברה הלאומי, בהרצאתו על תפקיד הדיגיטל במדיניות התקשורת של רוה"מ, בכנס DIGIT בשיתוף וואלה! ברנז'ה
מנכ"ל תפוז: "מפרסמים אומרים לי שאנחנו עושים את הוואו בטלוויזיה, והעיתונים והאינטרנט הם בשביל המכירות. זה מגוחך ומופרך", כך בפאנל "קמפיין לי ציוץ" בוועידת האינטרנט