טיב טעם תשקיע בפרסום "מסוג אחר"
אחרי שהרשת נדחתה על ידי גאידמק, ודבר פיצוץ העסקה פורסם מכל עבר. בחרה בגלר נסיס ו-GPS כמשרדי הפרסום שלה
אחרי שהרשת נדחתה על ידי גאידמק, ודבר פיצוץ העסקה פורסם מכל עבר. בחרה בגלר נסיס ו-GPS כמשרדי הפרסום שלה
פסטיבל קאן לפרסום מוצלח ביותר לישראלים: 2 מדליות ו-3 עולים לגמר. שמעוני פינקלשטיין זכה בשתי מדליות באותה תחרות
גמר סרטי פרסומת של פסטיבל הפרסום בקאן: גיתם עם ישראייר, וגלר עם נגישות ישראל. מדובר באחת מהקטגוריות הקשות בתחרות
בישבה שהתקימה השבוע בהשתתפות הנהלת רדיו 99fm וגאידמק פסל גאידמק את הקמפיין וביקש להכין כמה גרסאות חדשות
תחנת הרדיו החרדי רדיו כל חי משנה את הסיסמה. מעתה אימרו: "קול חי, כי טוב"
המשרד זכה בפרס "אריה הזהב" בקטגוריית הפרומו העוסקת בקידום מהלכים וב"אריה ברונזה" בקטגוריית שיווק ישיר
המשרד הזוכה יחליף את פובליסיס-אריאלי, משרד הפרסום הנוכחי של הבנק, שמטפל בתקציב תחום המשכנתאות
זאת על אף שאין לה תחרות בשוק החשמל. התקציב גדל ל-37 מ' שקל. המרוויח: משרד הפרסום אדלר-חומסקי
פרסים למחלקות הפרומו של קשת וערוץ 10 בתחרות היוקרתית: זהב ל-10 על לשליין ומלחמת הכוכבים, כסף לקשת על אורי גלר ועוד
מחלקת הפרומו של קשת זכתה בפרס יוקרתי עבור הפרומו לתכנית "אורי גלר מחפש את היורש"
אנחל בונני יוביל להוביל את הקמפיין העולמי של BERTONI תמורת 30 אלף אירו
ברייק הזהב בגמר כוכב נולד: פרסומת שייצרו הצרכנים עבור המותג דוריטוס. שטראוס-עלית תשקיע 600 אלף דולר במהלך
חתם על הסכם לשידור תכניותיו ומכירת זמן פרסום ייעודי על גבי 120 מסכים בכ-40 תחנות רכבת
הוורוד ישתלט על מסך הטלוויזיה שלכם החל מהיום. ערוץ הבידור של HOT עובר מיתוג מחדש בעלות של רבע מליון שקל
החברה יוצאת במסע פרסום מקוון בסך 80 אלף שקל, בהובלת בן סהר כדורגלן צ'לסי
ערוץ הביוגרפיה של yes משנה את האריזה, שינוי שילוו גם בקמפיין פרסומי בטלוויזיה ובעיתונות
על פי יפעת מחקרי מדיה הרשת מובילה באזכורים בכותרות על פני המתחרה צומת ספרים. הקיבוץ המאוחד מובילה בין הוצאות הספרים
משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת יטפל בחלק מהטאלנטים של הסוכנות. חטיבת הדוגמנות והטאלנטיות הבכירות תישאר בטיפול בת כהן
בעוד שבוע וחצי החברה תשיק מעדן חדש שיכיל קצפת ופרי ולפי דברי סמנכ"לית השיווק: הוא לא נועד להתחרות במילקי של שטראוס
מודעות הטיזרים ב-yes ובאתרי האינטרנט שמבקשות עזרה במציאת הנעדר צורי הן טיזר לקמפיין לסדרה החדשה "הנפילים"
החברה משקיעה 500 אלף דולר במרוץ הלילה הראשון בישראל. האירוע, המתקיים ברחבי העולם, פותח את אירועי הלילה הלבן בת"א
יהושע, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגלר-נסיס יתמודדו על תקציב הפרסום והמדיה של חברת דואר ישראל, העומד על כ-18 מיליון שקל בשנה
הגיע לשיא של 16.9 מיליארד דולר ב-2006. הצמיחה נבעה במידה שווה מפרסום בבאנרים ומודעות גרפיות ומפרסום במודעות טקסט