הצהוב החדש
רשת yellow זכתה בפרס היוקרתי ביותר בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיווי - האפי, שהתקיימה בפני כ-400 בכירים מעולם הפרסום
רשת yellow זכתה בפרס היוקרתי ביותר בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיווי - האפי, שהתקיימה בפני כ-400 בכירים מעולם הפרסום
יפעת מחקרי מדיה: בועז יונה הוא איש העסקים בעל התדמית השלילית ביותר בעיתונות ב-2007. עם 182 כותרות שליליות
תקציב הפרסום השנתי שעובר ממקאן בוטיק יוגדל להיקף של 2 מיליון שקל
בית המשפט יאחד את הדיונים בתביעות הדיבה שהגישו רפי גינת ואורן פרנק זה נגד זה. נדחתה בקשת גינת לביטול התביעה של פרנק
חמישה פיינליסטים למשרדים הישראליים בקאן: 2 למקאן אריקסון, 2 לאדלר חומסקי, ו-1 לשלמור אבנון עמיחי, שזכה בחמישה אריות
מקאן אריקסון ואלבוסתנאי של מוסא חסדיא ישתפו פעולה בתחום המגזרים. ההשקעה של מקאן בתחום המגזרים נאמד ב-7.4 מליון דולר
עזיבה זו מצטרפת לשורת עזיבות של תקציבים נוספים מאריאלי פובליסיס
קמפיין הדממת האינטרנט למען החטופים של שלמור אבנון עמיחי זכה בפרס "אריה הזהב" של פסטיבל קאן. הקמפיין זכה לפני כחודש במדליית הזהב בתחרות הפרסום האמריקאית "קליאו"
אחרי חודשיים בלבד במשרד מורל צור, תקציב יחסי הציבור של תפוזו-flix עובר דירה וינוהל על ידי משרדו של דני לוי
סקר מכון פאנלס: מקאן מנצח בקרב הפלנרים בפרס הפרסום האפקטיווי. תוצאות האמת ב-29 ביוני. יש למה לצפות
עובדי מקאן האמיצים שיגיעו לעבודה ברמת החייל באופנים יזכו לתוספת של 15 שקל ביום. וכשיולי אוגוסט בפתח מדובר באומץ
ועדת הכלכלה: תוגבל עוצמת הקול בפרסומות בטלוויזיה וברדיו. הגברת עוצמת הקול אינה מאפשרת שליטה במידת החשיפה למסרים שיווקיים
בעבור שירותי יחסי הציבור שהוא מעניק לבנק. מלבד רהב מצויד הפועלים בסוללת אנשי יח"צ: מושיק תאומים, איל חומסקי וראובן אדלר