העשור השווה מיליונים
yes תשקיע שמונה מיליון שקלים בקמפיין ופעילות לציון עשור לעלייתה לאוויר. מדי סוף שבוע תפתח החברה חינם את כל הערוצים
yes תשקיע שמונה מיליון שקלים בקמפיין ופעילות לציון עשור לעלייתה לאוויר. מדי סוף שבוע תפתח החברה חינם את כל הערוצים
העמוד שהקימה החברה בפייסבוק לקראת אירועי כפר המוסיקה, שיתקיימו השנה סמוך לקיבוץ תל יצחק, צבר 22 אלף אוהדים בתוך יומיים בלבד
מספר המדליות הכללי שזכתה בהן השנה הנבחרת הישראלית הוא הגבוה ביותר בשנים האחרונות, ועומד, נכון ליום הרביעי של הפסטיבל, על 7 מדליות
במשרד זועמים לאחר שגילו שמשרד פרסום טורקי טוען שהמציא את הדמות שכיכבה לפני שלוש שנים בקמפיין ישראלי למותג היגיינה הנשית. הקמפיין הטורקי אף עלה לשלב הגמר בפסטיבל קאן
המשרד זכה באריה זהב לקמפיין Sdia של הועד למלחמה באיידס כמו גם באריות כסף וארד; באומן-בר-ריבנאי זכה באריה ארד הראשון בתולדות המשרד
משרד הפרסום פוגל אוגילבי מנהל עבור גלובס מספר פרויקטים מיוחדים, ביניהם קמפיינים למגזין-ספר "מדד המותגים" ולוועידת תקשורת ונתח שוק שתתקיים בחודש יולי
מדליה ראשונה למשלחת הישראלית בפסטיבל קאן. קמפיין הבועה של המשרד לעמותת בקול זכה בקטגוריית השימוש הטוב ביותר במדיה
פרוייקט הבועה של באומן עבור עמותת בקול עלה בקטגוריית השימוש הטוב ביותר במדיה. לראשונה בתולדות התחרות קמפיינים ישראלים בשורט ליסטס של כל הקטגורוית
הקמפיינים של שלמור אבנון עמיחי לעמותת לתת ולאלמקס יתמודדו בתחרות, כמו גם קמפיינים של מקאן אריקסון לתנובה ולאופטיקנה
רוב המשרדים ששלחו נציגים שלחו גם קמפיינים, מתוך תקווה שיחזרו הביתה עם פסלון אריה אחד לפחות. עלות השתתפות בשבוע הפסטיבל - 3,500 יורו לאדם לפחות
גל הלאומיות לא פוסח על משרדי יחסי הציבור. משרד בן חורין אלכסנדרוביץ' ואיש השיווק תומר שרייבר יזמו ועידה שתגבש הסברה לאומית במקרה של משט נוסף
הוועדה לחקר ארועי המשט כוללת גם שני משקיפים זרים וצפויה לעורר עניין בינלאומי רב. יועץ התקשורת עמירם פליישר סרב להצעת התפקיד
לא עוד לאשליית הרזון? על פי הצעת החוק, מפרסמים יחויבו להוסיף "אזהרת פוטושופ" בהצגת צילומי דוגמניות שעברו ריטוש
חברת גמיוס תפעיל את מערך המדידה; אתרי אינטרנט, משרדי פרסום, משרדי אינטרטקטיב ומפרסמים מוזמנים להצטרף
הסרטון הוויראלי, שבו מופיע השיר, התפרסם בסרטו האחרון של קוונטין טרנטינו וזכה לכ-5 מיליון צפיות ביוטיוב. אחד מנציגי בעלי הזכויות על השיר הוא יואב קוטנר
נבחר צוות השיפוט בקטגוריית ה"אפי פלטינום" על הישגים שיווקיים לאורך זמן בתחרות ה Effie Awards. שלושת המועמדים הסופיים הם מזרחי טפחות, סלקום ושופרסל
חברת אפריקה ישראל תפסיק להשתמש בשירותי משרד יחסי הציבור של רהב שמסר: "היה לי הכבוד ללוות את הקבוצה באש ובמים"
מנהלת אגף שיווק, אסטרטגיה ושירות של בנק הפועלים נבחרה בגין הובלת המהלך לחינוך פיננסי של לקוחות הבנק באמצעות החזרת המותג דן חסכן