איש השיווק של יוני: איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של טמבור
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בויצמן בזכות מהלך המיתוג מחדש של החברה, בעקבותיו גדלו מכירות החברה בשיעור של 19.5%
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בויצמן בזכות מהלך המיתוג מחדש של החברה, בעקבותיו גדלו מכירות החברה בשיעור של 19.5%
שלמור אבנון עמיחי זכו בשני אריות ארד ואריה כסף ואילו באומן בר איבנאי זכו באריה כסף בקטגוריית הדיירקט על הקמפיין לשטראוס
להנהלת האיגוד נבחרו 11 חברים בהם: פול אוגדן, איתי בן חורין, יעל בושם-לוי, רונן הלל, אביטל זלמנוביץ, איציק כגן ואחרים
החברה תצא בקמפיין לקורנפלקס, בהשקעה של 8 מיליון שקלים, שבמסגרתו יוזמנו בני נוער להפגין את כישוריהם. כספי מחליף את הפרזנטורית אורנה בנאי