אחרי פחות מחצי שנה: סמנכ"ל השיווק של קבוצת "הארץ" פורש
אחיה פריד הודיע על התפטרותו מהתפקיד; יצטרף לחברת "זניט אופטימדיה" של קבוצת פובליסיס ישראל
אחיה פריד הודיע על התפטרותו מהתפקיד; יצטרף לחברת "זניט אופטימדיה" של קבוצת פובליסיס ישראל
באתר האינטרנט של הרשת עיטרה תמונת חייל צה"ל מתעמת עם פלסטיני את העמוד הישראלי, בעוד אירן וסוריה מוצגות באמצעות תמונות נופים ואנשים. כעת, מופיעה במקום תמונת תל אביב
מדובר בחשיפה פרסומית ל"טמבור" ול"בזק", זאת למרות התראות חוזרות ונשנות ולמרות הסנקציות שהוטלו על התוכנית. הרשות: נשקול להפסיק להכיר בתוכנית כסוגה עילית
מנימוקי הבחירה: "בפרק זמן של פחות משנה הצליח מרי להוביל שיח רחב אודות חווית הקפה הביתי ולבסס את מעמדה של נספרסו בשוק. בתקופה זו הוכפלה קטגוריית מכונות הקפה"
וואלה! זוכה ל-47% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. מבין האתרים הכלכליים המוביל הוא "דה-מרקר" עם נתון של 12%. בגזרת הספורט: ONE שומר על הפער מספורט5
"יפעת" בקרת פרסום מפרסמת את דירוג ענף הפרסום לסיכום המחצית הראשונה של 2012: רשתות השיווק ממשיכות להוביל את טבלת המפרסמים, אך המחאה פגעה בכולן
הטלוויזיה האמריקאית מתכוננת לקראת פרסי האמי בקמפיינים יצירתיים שפונים ללב השופטים. אבל יש גם מי שלקחו את זה רחוק מדי
קרמר, אשר יחליף את שחר פילר שיסיים את תפקידו לאחר כשנתיים במקאן אריקסון, שימש עד כה מנהל קריאייטיב אסטרטגי במשרד הפרסום אדלר חומסקי