וואלה! עולה בקמפיין: "קודם כל ישראלי!"
במסגרת המהלך יחולקו מאות אלפי סטיקרים תחת הסלוגן "קודם כל ישראלי!" בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ ודרך ערוצי הפצה פיזיים. בנוסף יעלה קמפיין דיגיטל נרחב
במסגרת המהלך יחולקו מאות אלפי סטיקרים תחת הסלוגן "קודם כל ישראלי!" בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ ודרך ערוצי הפצה פיזיים. בנוסף יעלה קמפיין דיגיטל נרחב
על רקע כניסתו של יוסי ורשבסקי לתפקיד המנכ"ל, תזוזות בערוץ 10: בתום 7 שנים, דן רון, סמנכל המכירות והסחר מסיים את תפקידו. איתן גיל, מנהל המכירות, יחליפו מעתה בתפקיד
תגובה מהירה של שפ"מ למצב: רשת ב' תעלה הערב קמפיין המצטרף לביקורת ולדיון הציבורי סביב העברת מידע חדשותי שאינו בדוק ומאומת באמצעות אפליקציית הווטסאפ
דו"צ הודיעו בטוויטר שהחייל אורון שאול מוגדר הרוג. תוך זמן קצר התחרטו, והחליפו את ההודעה בעמדת צהל הרשמית לפיה הוא נעדר. זו מעידת הטוויטר השנייה של החטיבה בימים האחרונים
מקאן אריקסון יוצאת במהלך של שינוי שמו של המשרד למקאן תל אביב. הקבוצה הישראלית נקראה בעבר קשר-בראל, וב-1998 מקאן העולמית הצטרפה לשותפות אסטרטגית בקבוצה
חברת ספנות הודיעה בסטטוס פייסבוק כי לא תשתמש בבדרנית כפרזנטורית שלה - זאת אחרי שבנאי הביעה בראיון את עמדתה בנוגע להתלהמות הציבורית בתקופה האחרונה. וואלה! סלבס פומבית
כוח עזר ליח"צ קשת: רועי ברגר, דובר ומנהל יחסי הציבור של חברת התוכן והערוצים "ענני תקשורת", עוזב את החברה לאחר שלוש וחצי שנים - ומצטרף לזכיינית
המדד המתקבל, בשיתוף פירמת "פרומתאוס ייעוץ כלכלי", משרטט את תמונת המצב העדכנית של הצריכה הישראלית ב-2013 - אלה שפרחו ועמדו בתחרות, ואלה שנסוגו בשל התקופה התובענית
מקדונלדס השקיע בפרסום במונדיאל סכום של 22.5 מיליון שקל, כך עולה ממחקר שערכה יפעת מחקרי מדיה. המותג אדידס השקיע הכי הרבה ביחסי ציבור במהלך מונדיאל 2014
קבלו לקט ממיטב הפרסומות שזכו בפרסים בתחרות "קאן ליונס": התסריט המבריק של הייניקן, הסרטון שמראה איך משלבים בין פרסום למעורבות חברתית ועוד פנינים
על רקע מאבק העובדים והחשש מסגירה: רשת ב' תעלה במהלך סוף השבוע בקמפיין מיתוג חדש - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסלוגן הנבחר: "אקטואליה מתחילה בב'"