חברת מועצת הרשות השנייה נגד דו"ח שטרום
משרדי הפרסום מקבלים סיוע ממקום בלתי צפוי. נורית אמיתי: "החלטות בעניין עמלות אינן מעניינה של הרשות השנייה"
משרדי הפרסום מקבלים סיוע ממקום בלתי צפוי. נורית אמיתי: "החלטות בעניין עמלות אינן מעניינה של הרשות השנייה"
עפר & הרץ חובר למקאן אריקסון. מחצית מהעובדים במשרד יפוטרו: "בשלב זה אנו לא יודעים כמה עובדים יסיימו את עבודתם"
רדיו תל אביב הפיק בהתנדבות תשדיר המקדם בקשות לתרומות כספיות, שיסייעו לשלוח ארבעים ספורטאים בעלי לקויות שכליות לתחרויות בסין
הזכייניות יחשפו את גובה העמלות שמקבלים משרדי הפרסום. אם לא יחול שינוי לטובה ברמת השקיפות בשוק, תפנה הרשות לחקיקה
פעילות האינטרנט נותנת את אותותיה בדירוג החודשי של תעשיית הפרסום. מקאן, שלמור ואדלר גדלו בשל הרחבת פעילות האינטרנט
ארקדי גאידמק יוביל קמפיין פרסומי הומוריסטי של חברת פלאפון. שכרו יועבר לתרומה לבית החולים לילדים ע"ש שניידר
החברה תעלה בקמפיין נוסף למבצע "בול בשבילך", בהשקעה של 4 מליון שקל. המסלול מציע חסכון בחשבון החודשי ומבוסס על דפוס השימוש של הלקוח
אחרי ריקי גל ובתה לירי עוברת רפאל לשחקנית הרכש אביטל. הקמפיין בהשקעה של כ-250 אלף דולר
ממליץ כי הזכייניות יחשפו בפני הרשות השנייה את היקפי העמלות. נורית דאבוש: "איני מעוניינת בחקיקה, אלא בשקיפות"
בשטראוס החליטו להפוך את פרסומת הגמר של "כוכב נולד" לתוכן גולשים. ההחלטה היתה פשוטה, הביצוע - פחות
הסתיים משבר רשת-בזק לאחר 7 שבועות בהם לא פירסמו חברות קבוצת בזק בזכיינית ערוץ 2. בזק ופלאפון לחצו לסיום המשבר
שטרום לרשות השנייה: "אם השקיפות לא תביא להסדרת שוק הפרסום - יש לפנות לחקיקה". פרטים נוספים מהדו"ח בעניין עמלות ענף הפרסום
מקים את קוואטרו, משרד נוסף לטיפול בתקציבים קטנים, שינוהל על ידי גדי מרגלית ויטפל בלקוחות בתקציבי פרסום של חצי מיליון דולר
דוח שטרום מציג: מה הביא לעליית עמלות משרדי הפרסום ומה הקשר בין גובהן לחוסר היכולת של הזכייניות לעמוד בהתחייבויות התוכן
ייתכן כי הצדדים ישתפו פעולה במהלכים שיווקיים משותפים. יוסי מילשטיין, דוברו של גאידמק: "שת"פ שיווקי עם פלאפון אינו עומד על הפרק"
החברה תובעת מהרשות השנייה להוריד את הקמפיין של המדריך האינטרקטיבי NO PROBLEM בטענה כי אינו נכון, פוגע ומטעה
התשואה הרדיופונית של חברת אזורים - השקיעה 500 אלף שקל הניבה בפרסום בקול ישראל וקצרה מכירות של 220 מיליון שקל
ערוץ 2 ישלב פרסומות גם בתוכני וידיאו באינטרנט. לא רק שלא ניתן יהיה להימנע מהפרסומות, אלא שאלה יהיו מותאמות אישית לגולשים
תקציב הפרסום של רדיו תל אביב 102fm עובר לזרמון גולדמן. בקרוב יעלה קמפיין בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונים ובאינטרנט
ארבע מתמודדות בשלב הסופי במכרז על מדידת הרייטינג באתרי אינטרנט ישראליים
קיציס כבר שיתף פעולה עם הדמות של רון קופמן בארץ נהדרת, עכשיו בקמפיין של 012 הוא יתמודד עם הדבר האמיתי. געגועים לטל פרידמן
מותג המשקה הנודע שומר על מקומו הראשון במדד 100 המותגים המובילים של גלובס. ארומה רשמה את הזינוק הכי מרשים השנה
ההריונית המתקדמת בחרה לדגמן דווקא מוצרי טיפוח ואווירה, ותהיה הפרזנטורית של ללין למשנה הקרובה
יושק קמפיין הלבשה תחתונה לגברים של GO UNDER בהובלת חיים רביבו. התגמול דוקא מן השורה העליונה - 200 אלף דולר